Diskuse serverů poskytující tyto hry online: mariáš, scrabble, deskové a karetní hry

povinné snímání,kdo je pro?

kdopříspěvek
Filepra 15.11.2016 20:49
nebo spíš zdravotnictví
space 14.11.2016 18:25
to už je ale otázka pro ministra spravidlenosti
Jorg 14.11.2016 17:52
NEJSPRAVIDLEJSI JE MICHANI PO KAZDE HRE..
milda 16.7.2016 22:31
to se tady resi 10 let, jsem proti, argumenty jsou neprustrelne
Filepra 17.6.2016 17:31
to se neda
bobo28 17.6.2016 11:25
dotaz na Filepru,da se nastavit sniman tak abych viděl kolik karet snimam,diky
Filepra 16.6.2016 19:22
klikej na obrazek rubu karty
samotstar 16.6.2016 11:52
jak se pouští to snímání na tabletu.neumím nevím,nejde?!díky
Ozzy 22.3.2016 9:36
to VZ: jeliman potřebuje mluvčího ?
jeliman 22.3.2016 9:36
jj,klepu se hrůzou :-))
space 22.3.2016 0:27
No, Ozzy, myslím, že se teď jeliman třese strachy. Minimálně stejně jako já.
Ozzy 21.3.2016 16:16
to jeliman: neber jméno boží nadarmo, nerad bych tě jako vrchního cenzora, který maže části diskuse a následně trapně breptá, že se mnou nebude dále plkat... počastoval podobnými termíny jako VZ
jeliman 21.3.2016 9:54
to mutoli:jsem to asi blbě pochopil,"19.3.2016 12:20" to vysvětluje,vše ok :-)
danco 20.3.2016 18:55
That was joke bro :)
Mutoli 19.3.2016 12:20
Pozri, jelimane. Všetci, čo tu chvíľu hráme, vieme zopár vecí. Napríklad vieme, že kvality automatu sú niekde na úrovni priemerného hráča. Na druhú stranu, jeho fleky bez farby na sedmu, napovedajú o jeho schopnosti čítať slohu. P.S. To, že server zvýhodňuje konkrétne nicky, je blbosť. Nikdy som nič podobné netvrdil.
jeliman 19.3.2016 12:11
to Mutoli:pochopil jsem z toho,že si program při snímnutí za hráče-který nesnímá- vybere toho,u kterého má nejvyšší předpoklad pro výhru.To je blbost.Teda pokud se zde nerodí umělá inteligence,pěkně zlomyslná inteligence :-)
Mutoli 19.3.2016 11:55
Jelimane, mám vážne pochybnosti, či si pozorne prečítal, čo som napísal. Skús to ešte raz.
jeliman 19.3.2016 11:51
to Mutoli a spol.:že automat někoho zvýhodňuje např.při snímání....,s takovou paranoiou je nejlepší být zalezlý doma,raději nic nedělat,veškerou svou neschopnost svést na někoho jiného,či na "objektivní příčiny"!I po zavedení snímání,si "hráči" jako ty,Ozzy či Vencaxxx budou stěžovat,že to stejně někomu pomáhá.Lajčiho 3*9 jsou roztomilý,vaše nářky jsou trapný.
Lehy 19.3.2016 9:51
Nepatřím mezi dobré hráče jsou tu hráči kterým nesahám ani po kotníky.Přesto si myslím,že protihráče je třeba posuzovat globálně.kdo je při zdi, kdo střelec,kdo si nechá v betlu eso kdo 8čku,kdo skládá v ruce napravo nalevo nebo to střídá.Časté střídání hráčů tento odhad značně stěžuje,ale také SNÍMÁNÍ AUTOMATEM.Nejde o to zda dobře nebo špatně za hráče,ale jinak než by zahrál protihráč.ano talon nabízí komfort NEUMOŽNĚNÍ RENONCU SPOČITÁNÍ PO HŘE díky kterému se můžeme soustředit více na sehrávku nebo rozlohu karet,ale to je jiná kapitola.Závěr snímat kompletovat.Opravte pokud nemám pravdu.Kdo má uši slyš.
zeus 19.3.2016 9:24
Je těžké když si to tady čtu někoho neurazit. Trolové s mariášem nemají nic společného a papouškovat ostatní je dost směšné. Řekl bych že minimálně 30 hráčů kvalitních a vinikajích co už mají něco odehráno se vyslovilo pro povinné snímání, je otázka jak bude referendum nastaveno. Vzhledem k tomu že Fil odmítá změnu zavést tak bude nastaveno tak, aby bylo nereálné nasbírat potřebný počet hlasů pro zavedení povinného snímání.

Já jen za sebe.Nesnímající hráči kazí hru a to jednoznačně. Zkušenost hráče který hraje s nesnímajícím hráčem je k ničemu. Dal jsem z tohoto důvodů po konfrontaci s registrem a po předchozím upozornění hráči miloš 741 blek. To jen aktuálně.

Pokud referendum neprojde, tak bohužel budu muset v této praxi pokračovat, ale pokud Fil pochopí o co nám jde tak alespoň zavede stoly, kde bude poviné snímání povinné. Nešlo by o plošné zavedení, které by nutilo ostatní hráče, kterým je to jedno, a vyhovělo by se všem. Argumenty, že to bude tříštit hráčskou základnu, a bude těžké najít spoluhráče, tak s tím nesouhlasím, a i kdyby tomu došlo, tak raděj si počkám než ne někdo přihlásí, než abych pořád dokola někoho přesvědčoval, at snímá, místo toho abych se hrou mariáše bavil a měl radost z výhry, kterou jsem si sejmul. Zdar
Mutoli 19.3.2016 9:05
Ok, tak ešte inak, lebo mám pocit, že pohnútky pre zavedenie povinného snímania chápe každý po svojom. Za seba môžem povedať: dlhobodo mám pocit, že automat PRÁVEŽE sníma veľmi dobre. Druhá vec je, že si veľmi neuvedomuje, že on hrať nebude. Vyberie si však hráča, ktorý má najvyšší predpoklad na výhru. Fil hovorí, že automat sníma náhodne, ja tvrdím, že to tak nie je. Nemám priame dôkazy, ale pri stole, kde dvaja nesnímajú, obyčajne prehrávam. Nie som sám, kto má podobné skúsenosti, mohol by som uviesť mená hráčov, ktorí hrávajú aj naživo (nech to potvrdí každý sám za seba). Súhlasím s tým, aby sa povinné snímanie zaviedlo len na dobu určitú, ako to navrhuje JOSEF2, a ja budem prvý, kto prizná, že sa mýlil.
pehac 18.3.2016 23:17
a dajte take podmienky aby sa to nedalo.....
Filepra 17.3.2016 21:53
O konkretni podobe hlasovani diskutujeme se spravci, ramcove to vypada, ze stihneme zacit snad do konce mesice.

danco: naucit snimat se muzes i bez toho, aby to bylo povinne

Tim tedy zahajuji kampan. Vice ve vedlejsim vlaknu.
danco 17.3.2016 19:37
som za, snad sa to naucim :)
pehac 15.3.2016 12:31
a povinný hlas k tomu..
zeus 15.3.2016 8:09
....referenda....
Bobes 15.3.2016 7:11
Hlasu pro referendum je dost, prosime o vypsani.
Cias 13.3.2016 14:49
Som za.
Ika123 13.3.2016 11:38
Jsem pro bypsání referenda, tam se rozhodne:-)
Ondinka 13.3.2016 11:23
jsem pro
llllllll 12.3.2016 20:22
Aj ja som za referendum ... pol hlasu - nie som v EX ...
nygdo 11.3.2016 21:21
Som za referendum
Bobes 11.3.2016 19:35
Aktuálně: 33 pro referendum, ještě 2 a může se vypsat.
Bobes 10.3.2016 9:47
Podle vládního návrhu zákona o referendu má stačit na jeho vyvolání souhlas nějakých 5-7% oprávněných voličů. To je těch Fileprových 10% ještě docela přísných.

Abys mohl srovnat zájem o senát a tohle referendum, nemáš jinou možnost než to referendum tady nechat proběhnout a pak spočítat lidi, kteří zatrhnou možnost "nechci hlasovat". Pokud jich bude 300, tvoje srovnání se senátem bude perfektní.
Ozzy 10.3.2016 8:14
relevance zamýšleného referenda - s min. počtem souhlasících cca 28 playreů z tzv. EX, oproti zbytku EX cca 300 playeru - je obdobná asi jako funkce a úspěšnost oblíbeného Senátu (pokud se počtu voličů týká)...
bobok 9.3.2016 14:46
jsem pro
Mutoli 9.3.2016 11:53
Ešte k poznámkam o spomalení hry po zavedení povinného snímania, resp. povinného balíčkovania. Hranie na talone bude vždy rýchlejšie, než živá hra, pretože nám odpadá: 1. Počítanie desiatok po skončení hry (vždy to nemáme zrátané v hlave); 2. Vyplácanie, preplácanie bodov, rozmieňanie mincí/bankoviek (vždy, ak hra nebola zadarmo); 3. Rozdávanie (tu je rozdané okamžite).
zeus 9.3.2016 10:41
bude!!
zeus 9.3.2016 10:38
Z aktivních hráčů co hrají licitovaný tak už hlasovalo 10 % to je 28 hráčů dle zadání Filipa, ty 4 hlasy spadají na hráče co hrají volený a těch se to netýká, takže referendum dude!!!
Megvitatas 9.3.2016 7:54
Chudák Filepra, aby teď procházel vlákno, pročítal příspěvky, počítal výsledky, a ještě si někde vedl seznam, kdo už hlasoval.
pehac 8.3.2016 22:18
lajči-stovka mi písal že mu to nejde..doslova-asi mi zablokovali papulu- ale je ZA!
beepee 8.3.2016 21:31
chcem len pripomenuť, že teraz nehlasujeme ZA povinné snimani alebo PROTI povinnému snimani, ale hlasujeme za vypísanie referenda o snímani.
Space to zopakoval 2 krát:"Jediná změna pro nesnímače, kterou jim povinnný snímání přinese, je to, že JEDNOU ZA 4 HRY KLIKNOU 1X NAVÍC!"
Ja naozaj súhlasím s tým, že to bude jediná zmena. NIč viac to neprinesie. Kto sa chce zlepšovať, tak sníma sám aktívne. Kto nesnímal doteraz, tak nebude ani potom, len to náhodne odklikne.
Ešte jedna poznámka k Superlige len pre TOP hráčov. Každý hrač má možnosť vytvorit si svoju SUPERLIGU pomocou funkcie Blacklist. Ten, kto rád hraje len s TOP hráčmi, tak jednoducho má možnosť "vyblackovať" všetkych ostatných a má istotu, že si zahraje len s TOP hráčmi. Každý kto rád hraje s kvalitnými snímačmi, tak nech dá nesnímačov do BLACKu a problem je vyriešený. Toť moj názor. A teraz moj hlas: ANO, som za vypísanie referenda
classic1 8.3.2016 21:08
som za
Filepra 8.3.2016 21:03
Ať tady zazní taky opačný argument: zavedení povinného snímání zpomalí hru.
maks 8.3.2016 20:16
jsem pro
berous 8.3.2016 20:10
Samozřejmě jsem pro
pohl 8.3.2016 20:10
jsem pro
mili 8.3.2016 20:06
Pro
zeus 8.3.2016 19:59
neřeš to pehy dělají to naschvál
pehac 8.3.2016 19:57
zaujímavé...proti sú super hrači..čo snímajú perfektne...asi nechcú,aby sa to naučili aj ostatní...
SAGY 8.3.2016 19:49
som za
wiecho 8.3.2016 19:37
Pokud se bude povinně snímat ,nebudou se moci někteří hráči vymlouvat na Fila,ale na sebe!!! Jsem PRO!
javizu 8.3.2016 19:35
Proti
ozaak 8.3.2016 19:35
JSEM PRO
plamen 8.3.2016 19:21
Jsem PRO povinné snímání ovšem pouze za předpokladu, že půjde ruku v ruce s povinnou kompletací balíčku, jinak to totiž pro mne postrádá smysl. Ruční kompletaci balíčku považuji za stejně důležitou mnohdy důležitější než samotný sejm. Pokud bude zavedeno jen povinné snímání bez kompletace, je mi to jedno. Srovnání balíku automatem by vám nevadilo a snímání ano? To bych potom nechápala. Osobně příliš nevěřím, že od zavedení povinnosti budou hráči, kteří se dosud nepokoušeli posunout kvalitněji hrát, ale mohu se mýlit a pak to bude jen přínos.
space 8.3.2016 18:17
to charlie: nedělej ze sebe oběť. Jediná změna pro nesnímače, kterou jim povinnný snímání přinese, je to, že JEDNOU ZA 4 HRY KLIKNOU 1X NAVÍC! Je to opravdu takovej problém? Je to opravdu tak zásadní zpomalení hry?
Co se týče předchozí diskuse, tak souhlasím s tím, že (i můj) argument o možném zkvalitnění hry, je naprosto teoretickej a možná je úplně mimo.
Můj zcela soukromej a sobeckej důvod, proč povinný snímání podporuju, je ten, že oproti dřívějším letům tu teď trávím jen asi 10 % času a odehraju stěží 300 her měsíčně. Takže si ten krátkej čas, kterej si dokážu pro talon vyšetřit, chci fakt užít hraním. Ale moc volnejch stolů tu nebejvá nebo u některejch volnejch sedí někdo s blacklistem (ať už ho má od ode mě, nebo naopak), takže jsem fakt rád, když si někam můžu přisednout. A nic mě pak nedokáže vytočit víc, než dement, kterej se po první mojí uhraný bodovačce nebo ložence odpojí s tím, že mně (nebo někomu jinýmu) server namíchává karty. No a právě povinný snímání tenhle blábol naprosto odstraní, protože za to nikdy nebude moct server, ale vždycky nějakej hráč. A tam už to asi bude chtít větší sérii z neznalosti poslaných bodovaček, než si dotyčný jouda začne vymejšlet, že mi ten někdo nahrává. Sice to bude taky nesmysl, ale aspoň to nebude hned.
Zakládání nových lig a serverů a světů a galaxií je samozřejmě hovadina. Opakuju, že jediná změna, kterou povinný snímání nesnímačům přinese, je jedno kliknutí za cca 7 minut navíc.
space 8.3.2016 18:03
to Ozzy: kde vidíš v Diově příspěvku cokoli o nové soutěži?
Charlie 8.3.2016 16:54
No mám plán jak by řekl užovka , nevím jestli jsem snímač a nebo nesnímač , když pokažde nesejmu jak by si přál proti hráč .Ale mám zaplaceno hraju podle pravidel mariaše ne podle toho jak by si něKteří představovali -protože to jinak nezměj- Pánové snímačí založte si svuj server a tam si hrajte svoji hru , tady prochází spousta novejch lidí , kteří si nechtěji hrát na KING KONGA, ale zahrat si karty pro zábavu .Pokud by vám nestačilo ani nové vlákno tak jezděte hrát na živo mezi sebou , co vám v tom brání , proč se kur....va chcete neustále povyšovat nad těmi co to neumí ? Oni možná musí taky chodit do práce starat se o jine a né jenom čumět na talonu a bádat a bádat jak to udělat aby to bylo pro mě výhodné . Novému talonu zdar !! Já zůstávám tady . Charlie
Ozzy 8.3.2016 16:28
to jeliman: neodborní cenzoři jsou chtě nechtě (u nás chcačky nechcačky) součástí systému
jeliman 8.3.2016 15:52
to zeus:možnost zakládat stoly s povinným snímáním,no nevím.Povedete to k dalšímu rozdrobení hráčů,bude pak těžší sehnat stůl.Byla by to taky zbytečná práce pro Fila,asi jako když si kdosi vybrečel míchaný mariáš,no a on to pak nikdo nehraje.
to Ozzy:"SUPERLIGA"je pochopitelně hovadina,btw.nejsem představitel vlákna.
terkap 8.3.2016 15:47
Já neříkám tak ani tak ale na moje slova jednou dojde :-)
zeus 8.3.2016 14:58
ok v poho
Ozzy 8.3.2016 14:50
to suez: podobnou formu řekněme "SUPERLIGY" jsem navrhoval již dávno tomu, byl jsem však vysmíván představiteli tohoto vlákna, např. jeliman, VZ a další... jsem pro referendum..., snímání čest a nové soutěži zvlášť
Fousac 8.3.2016 14:35
Jsem pro referendum... Ano...
PeM 8.3.2016 13:40
Souhlasim s Melounem a Josefem 2, takže Ne-5.
zeus 8.3.2016 13:39
Jozef tady nejde jen o to aby se někdo zlepšoval, Či pozorně diskuzi, nicméně je to tvuj názor ok
JOSEF2 8.3.2016 13:36
Ano-19, Ne-3. Hmmm, je mi to sice úplně jedno, ale protože jdu nerad s davem, tak NE. Souhlasím s názorem melouna 8.3.2016 9:24. Přece pokud se chce někdo zlepšovat, zlepšovat se bude, proč někoho nutit?
Takže Ne-4.
badik 8.3.2016 13:13
nejsem pro
ZX10ninja 8.3.2016 13:13
jsem pro
space 8.3.2016 13:10
Ano - 17
Wok 8.3.2016 13:08
jsem pro
Pacho 8.3.2016 13:02
jsem pro
mikos 8.3.2016 13:02
Jsem pro
Mutoli 8.3.2016 12:07
Áno: 14
stistko1308 8.3.2016 11:24
tak joooo :-))
laada 8.3.2016 11:20
jsem pro
Gregi 8.3.2016 10:58
som pro :-)))
Pepa55 8.3.2016 10:43
Ano, patří to ke hře
Civi 8.3.2016 10:19
Jistě PRO
Shad 8.3.2016 9:27
ANO .............20
jeliman 8.3.2016 9:24
ANO-7
melone 8.3.2016 9:24
NE 2 nic to nepřinese ,tedy krom toho ,že se hromada d. bude pokoušet snímat a tím zdržovat již tak pomalou hru
zeus 8.3.2016 9:22
od 302 se odečte 20 hráčů co aktivně hrají volený takže základní číslo pro výpočet 10% je 282 takže musí hlasovat pro 28 hráčů - 5= 23 ještě musí hlasovat pro
DerPant 8.3.2016 9:19
ano 6
zeus 8.3.2016 9:08
Podle březnového výpisu hráčů extra ligy hraje aktivně 302 hráčů tedy jde o 32 hráčů kteří se musí vyslovit pro povinné snímání připomínám že se to týká jen licitovaného mariáše
dilinokar 8.3.2016 8:05
NE - 1
zeus 8.3.2016 8:05
ANO-5
joe73 8.3.2016 7:57
Ano-4
Cifra1 8.3.2016 7:45
Ano pro referendum -3
Bobes 8.3.2016 6:51
Tak ať se to lépe počítá, ano pro referendum - 2
dilinokar 8.3.2016 5:22
ne :-)
pehac 8.3.2016 0:56
len hladať..ako sa to nedá a ako to nejde,,,
tak prvý-ANO
Filepra 7.3.2016 23:37
Ne, sorry, započítám jen hlasy od ted, zeusova otázka byla položená jinak a nebyly k dispozici některé informace.
Bobes 7.3.2016 23:16
Takže ještě asi tak 5-6 lidí a můžeš vypisovat
Filepra 7.3.2016 21:20
Pokud stále trváte na vypsání referenda, které by zavedlo povinné snímání, napište to sem. Referendum zavedu, pokud se pro to vysloví do konce března 10% hráčů s aktivovanou EX.
Filepra 7.3.2016 21:15
Já to shrnu. Pro zavedení povinného snímání zazněly 4 důvody:

1) já/my to tak chceme

To není argument, bohužel. Protože pak jsou lidi, kteří to nechtějí. Půlka her je nesnímaných.

2) tím, že hráče přinutíme snímat, zlepšíme jejich mariášový um

Kdo se zlepšovat chce, ten snímá, kdo nechce, nesnímá. Nechme vývoj na něm a nenuťme.

3) hraje se to tak naživo

Misí talon.cz je být místem kde se bavíme mariášem a zlepšujeme se v něm a ne, být ve všem jako naživo, to, že se odchylujeme v nepovinné kompletaci, nemáme renoncy "natvrdo", třídění karet na ruce děláme tlačítkem, nikomu nevadí.

4) rozptýlí to fámy nebo pocity, že náhodné snímání někomu straní

Je škoda, že s tímhle musíme ještě bojovat když beru v úvahu že mariášníci jsou nadprůměrně inteligentní, ale dá se to řešit i jinak, např. přes Registr.
Bobes 7.3.2016 21:11
Moc hezká funkce, díky!!!
Filepra 7.3.2016 20:57
Přidal jsem možnost takovéhoto vyhledávání do Registru, aby si každý mohl zobrazit kompletní výsledky v (ručně) snímaných hrách a hrách snímaných automatem. Jde mi o maximální otevřenost.
Provedení je takové dřevní, aby to bylo rychle: pokud do políčka 4. hráče zadáte s0 vyhledají se jen hry nesnímané, pokud s1, jen snímané.
zeus 7.3.2016 20:51
Tady nejde jen o dvojky. Co se týká renoncu na tvrdo a kompletace balíčku ve spojitosti se zavedením povinného snímání pokud snímání nelze zavést samostatně o čemž pochybuji tak jsem pro. Filipe Ty stále dokola řešíš něco jiného a hledáš důvody proč povinné snímání nechceš zavést. Podmiňuješ to zavedením renoncu na tvrdo a komletací balíčku.

K tvým návrhům at se vyjádří povolanější než jsem já.

Znovu a naposled opakuji. Souhlasím s anketou tak jak ji navrhnul Bobeš, a dál to už řešit nebudu. Dobrou noc
Filepra 7.3.2016 20:37
Pro zajímavost jsem si vyjel rozdíl mezi snímanými a nesnímanými hrami v Registru. Poměr 2x7 (i s kilem) ze všech her zahraných v únoru:

- snímané hry: 3,9 %
- nesnímané: 1,4 %
Honda 7.3.2016 15:18
Jsem pro pov. snímání
zeus 7.3.2016 15:14
ok v poho
zkuzi 7.3.2016 14:57
V poho,četl jsem celou diskuzi,ale to u VŠECH HRÁČŮ EX,mě právě zarazilo,tak proto ten dotaz,uz je vše jasný,díky.
zeus 7.3.2016 14:53
ok tak promin ale musíš číst celou diskuzi
zkuzi 7.3.2016 14:51
Promin,ale myslím,ze čtu dost pozorně.Co je teda tohle?::
1) Anketa pro hráče Extraligy. Všem hráčům Ex se 1x vloží mezi přihlášení na server a hlavní stránku serveru stránka s anketou s možnostmi:
- jsem pro zavedení povinnosti snímání všech hráčů v Extralize
- jsem proti zavedení povinnosti snímání všech hráčů v Extralize
- je mi to jedno
- nechci hlasovat (nastavené jako implicitní možnost)
A pak se ukáže. Obávám se, že v tomhle tématu to potřebná většina lidí neodhlasuje.
zeus 7.3.2016 14:22
jen litovaného mariáše kdyby jsi pozorně četl tak je ti to jasný
zkuzi 7.3.2016 13:34
To snímání se bude týkat pouze licitáku? My co hrajem čtyrku,nebo volený se tu vůbec nevyjadrují,čtyrkarů je tak málo a ještě je rozdělit na půlku,no nevim.
jeliman 7.3.2016 12:11
snímání:povinné snímání rozšíří množství hráčů,co si smaží-dokáží něco snímnout.Ono to zase tak moc těžké není.
to Bobeš:mariášová akademie je fajn,mám info o hráčích,kteří ji nadšeně studují=vynikající zpětná vazba!!Mariášové blby sice minula,ale to se přece očekávalo :-)
zeus 7.3.2016 11:05
Já už bych to ukončil a jak navrhoval Bobeš spustit anketu a uvidíme, týmu kolem Bobeše věřím a snad tahle diskuze měla v něčem význam
DerPant 7.3.2016 10:26
ja tiez za. A ked mame moznost zalozit stol len pre troch,mieasny,vol lozeny tak zaved aj zalozit stol pre povinne sekanie a kto to nema zaciarknute v nastaveniach sa nepripoji a je po hadkach. a kazdy ma slobodnu volbu ....len tu bude za chvilu tolko moznosti,ze to dopadne ako volby v SR :))
Bobes 7.3.2016 10:23
Vůbec jsem to nebral jako kritiku a ani mi to tak nevyznělo - naprosto sdílím Tvoji obavu, že existence MA nepřinesla výraznější a masovější dopad na zvyšování kvality hry. Ono bohužel vědět o ní a něco si z ní vzít je dost velký rozdíl. Ale co, vím o lidech, kterým reálně pomohla, a to mi úplně stačí ke spokojenosti.
zeus 7.3.2016 10:12
Co se týká Akademie tak jsem rád, že se 700 lidí do ní aktivně nebo pasivně zapojilo, v žádném případě jsem ji nechtěl kritizovat, i když to tak mohlo vyznít.
zeus 7.3.2016 10:09
Bobeši, já to dál pitvat nehodlám, ale Tvůj návr je ok:

Zkusím nastřelit pár možností:

1) Anketa pro hráče Extraligy. Všem hráčům Ex se 1x vloží mezi přihlášení na server a hlavní stránku serveru stránka s anketou s možnostmi:
- jsem pro zavedení povinnosti snímání všech hráčů v Extralize
- jsem proti zavedení povinnosti snímání všech hráčů v Extralize
- je mi to jedno
- nechci hlasovat (nastavené jako implicitní možnost)
A pak se ukáže. Obávám se, že v tomhle tématu to potřebná většina lidí neodhlasuje.

2) Možnost zakládat stoly s povinným snímáním. Tím se nikdo k ničemu nenutí, tohle si založí jenom ten, kdo nechce hrát s nesnímači, naopak nesnímači se k takovému stolu nebudou připojovat a založí si stůl bez omezení.
beepee 7.3.2016 1:04
Akadémia je nevydarený projekt? S tým nesúhlasím. Mne na začiatku veľmi pomohla, pochopil som hned niektoré veci. Jej tvorcovia si zaslúžia obdiv a uznanie za dobre odvedenú prácu.
Bobes 6.3.2016 23:40
To zeus:

ad a) Tomu moc nerozumím. Co nebylo zavedeno jako povinné, to bylo spíš pro spaceho, na kterého jsem reagoval. Možná to vyznělo jinak, ale já nejsem pro to to zavádět. Od serveru čekám maximální komfort, aby za mě dělal všechno, co nemusím dělat já. Jinak statistiku připomínat má smysl. Točí mě příspěvky typu "dal jsem 10 kol a přišly 3x dvojky" - a pak jsou jiní, kteří dají 20 kol a nepřijdou ani jedny - a pak přijdou 3x dvojky během jednoho kola. Jak často mají v nemíchaném mariáši chodit dvojky? Jak často chodí při hrách snímaných hráčem a jak často při hrách snímaných automatem? Jsou tam statisticky významné rozdíly? Kdybych chtěl otevřít diskusi na toto téma, tímhle začnu, protože jinak se nemám o co opřít.

ad b) Opravdu nikdo o chybě programu nemluví? A co všichni ti, kteří dokola tvrdí, že program snímá častěji dvojky, nebo dokonce že zvýhodňuje určité hráče? Řeknu to jasněji. Jsem pro povinné snímání, pokud se ukáže, že si to přeje většina hráčů (170 jsem vzal podle únorových výsledků Extraligy). Ne proto, že se tím má vyřešit jakási neprokázaná manipulace programu.

c) Programátorsky je to triviální. Stačí dvě věci: nespustit hru, dokud hráč nesejme, a odstranit přednastavenou SMSku "kde to vázne"

d) Mariášová akademie - byl čas, chuť a parta super spolupracovníků, o náklady nešlo. Nyní by chuť byla, spolupracovníci taky, ale čas brutálně chybí, aby byl produkt v nějaké rozumné kvalitě. Žalostný výsledek? Neřekl bych. Aspoň jednou si ji otevřelo přes 700 hráčů. Násilím to ale do nich nedostaneme.

e) Super, to je jedině dobře.

Zkusím nastřelit pár možností:

1) Anketa pro hráče Extraligy. Všem hráčům Ex se 1x vloží mezi přihlášení na server a hlavní stránku serveru stránka s anketou s možnostmi:
- jsem pro zavedení povinnosti snímání všech hráčů v Extralize
- jsem proti zavedení povinnosti snímání všech hráčů v Extralize
- je mi to jedno
- nechci hlasovat (nastavené jako implicitní možnost)
A pak se ukáže. Obávám se, že v tomhle tématu to potřebná většina lidí neodhlasuje.

2) Možnost zakládat stoly s povinným snímáním. Tím se nikdo k ničemu nenutí, tohle si založí jenom ten, kdo nechce hrát s nesnímači, naopak nesnímači se k takovému stolu nebudou připojovat a založí si stůl bez omezení.
Filepra 6.3.2016 21:55
pehac: tohle téma se jmenuje "povinné snímání,kdo je pro?" takže tady nejsou hlasy proti. Ty jsou v diskusi EX, takže nevymýšlej
Filepra 6.3.2016 17:31
teď jsem si teprve přečetl téma EX a víc rozumím kontextu tohohle vlákna. odpovím v EX. na tom, co jsem tady napsal se nic nemění. jestli chcete reagovat tak je otevřená otázka povinné kompletace a renonců natvrdo. pokud někdo další hlasuje pro, ať to sem napíše. díky
Filepra 6.3.2016 17:06
zeus, pehac: podle vasich prispevku jste nemohli cist, co jsem napsal dneska v 13:13 a 13:23 ?

menšina hráčů chce variantu "michany". dostanou ji. nikdo s nimi nemusi hrát, takže nikdo není k ničemu nucen.
X
menšina hráčů chce, aby VŠICHNI povinně snímali, ikdyž zatím nedospěli k čemu je to dobré.

vy tam nevidíte rozdíl?

a proč se vyhýbáte tomu, jestli by mělo být i povinná kompletace a renoncy "natvrdo" ?
plamen 6.3.2016 15:21
Jsem pro snímání, ale nechápu proč povinné. Ruku v ruce s tím musí jít i povinná kompletace balíku a hráči, kteří se na hru nesoustředí, nechtějí se zlepšovat do toho stejně jen hrábnou a pak je tedy významný rozdíl mezi sejmem náhodným a sejmem ala automat? Řada lidí lze diskusi nečte, příspěvky nesleduje, Extra ligu si zaplatili ne proto, že by Extra hráli, ale že má oproti Lize inzerovány nějaké výhody. Nemyslím si, že zavedení povinného snímání jejich hru zkvalitní, protože pak se nabízí otázka proč se nezačali zlepšovat doposud. Jejich oblíbená věta je "kde to vázne" spolu s "mám rád svižnou hru". Takže možná budou jen navztekaní, že jsou novým pravidlem zdržování. A co bych rozhodně nesrovnávala s tímto tématem je možnost hry míchaného licitovaného mariáše. U jeho zavedení dle mého názoru správce zareagoval na poptávku, ale je zcela dobrovolné, zda tuto variantu zvolím či ne. U povinného sejmu+kompletace ovlivněna budu i když asi ne dramaticky. Jen si říkám co bude dál? Nabízí se otázka povinného rovnání hlasů, které je zde nepsaným pravidlem a pokud někdo nedodržuje, dostává povětšinou black i když je třeba ze hry naživo zvyklý toto nedodržovat.
pehac 6.3.2016 14:47
Referendum??
.. dosť dobre nepamätám,či bolo aj pre tých(neviem koľko,10-15 hráčov),čo chceli miešaný liciťák a čo sa skoro nehrá!!
Tu sa len špekuluje a hladá problém ako to nespraviť ! Aj keď kladné odozvy výrazne!!! prevyšujú tie druhé..
Normálne napíš(Fil),že sa ti to nechce,alebo to nevieš a bude pokoj..kua
zeus 6.3.2016 14:12
Globus, neblázni zase odvádíš řeč od problému. Kdyby nebyl vývoj tak dneska svítíme loučemi.

Právě proto, že si serveru a práce lidí, kteří nám umožnili, tady hrát, se všemi funkcemi - viz registr ,opravdu vážím, tak abych byl obviňován z autoritářství, tak tomu se musím smát. Je to nesmysl. V mém textu nikoho nenapadám, nikoho neurážím, jen jsem požádal a né sám o vylepšení.

Předpokládal jsem, že pokud se pro snímání vysloví 75% hráčů z celkového pořadí - tedy šlo mě o kvalifikovanou většinu kvalitních hráčů ( kde já nejsem ) bude to Fileprovi stačit. Vidím že mu to nestačí, tak klidně referendum.

Zatím mě nikdo z vás kdo se správou serveru zabývá nevysvětlil, proč to nechcete tuto drobnost zavést.

Můj projev je vždy dán tím s kým mluvím a jak druhá strana reaguje. Do osobní roviny tuto diskuzi nechci stáčet. Demagogii rád nemám, vždy naslouchám druhým, ale ti druzí o to musejí mít zájem.
zeus 6.3.2016 14:00
File o jakých stovkách hráčů mluvíš??? Ted aktuálně hraje v extra lize 278 hráčů, ano jsou to stovky necelé 3, a pokud Ti jasně najevo dávají kvalitní hráči( mimo mě), že zavedení povinného snímání je dobrá cesta za zkvalitněním hry tak je poslechni. Já jsem jak už jsem psal rekreační amater mariáše, ale Tvoji reakci - zdůvodnění není pro mě přijatelné.

Sám píšeš že jsi vyhově 5% hráčů tak pokud vyhovíš také 5% hráčů z extraligy což je 14 hráčů, kteří se už pro vyslovili tak jak chceš obhajovat svůj postoj ???

Za třetí - na živo nehraju o proti jiným kvalitním hráčům. Bojuji za nás amatery, kteří tady hrají dlouho.

Chápu, že simulace i kdyby byla 100% nikdy hru na živo nenahradí a o to tu já nebojuji, tak se stím spolu s Bobešem přestaň ohánět.

Nejsem demagog a už vůbec nemá IQ tykve, tak bud tak laskav a neargumentuj mimo mísu a nesnaž se odvádět řeč od meditu věci.

Pokud chceš tak klidně referendum udělej stačit bude jen pro hráče extra ligy, ale klidně i základní ligy a uvidíš sám výsledek.

Dál to nebudu rozvádět. Plané řeči nemám rád a už vůbec ne když někdo zbytečně marní můj čas. Místo vypisování a reakcí jsem mohl hrát mariáš nebo se ted aktuálně dívat na tenis.

Poslední co napíšu je že jsem už dávno -viz víše navrhoval referendum. Jeliman alespoň založil tuto speciální diskuzi a na Tobě je pokud jí nevěříš tak spustit referendum.
Globus 6.3.2016 13:44
TO Filepra: V jedné věci máš pravdu a to je pohled na dosavadní systém, který do teď akceptovali všichni. A změna jakousi "elitářskou cestou" je opravdu nesmyslná. Na druhou stranu je pravdou, že mariášová pravidla hovoří o snímání jako nezbytném prvku, technicky to asi taky není problém (věřím v tvé schopnosti) a vytvořit jednoduchou formu hlasování taky umíš. Přidanou hodnotu bych viděl v tom, že všichni pesimisti s konspiračními teoriemi o tom jak po nocích rozdáváš karty kamarádům, budou moci v klidu spát.

TO Dio mio: Obdobně tady kdysi vystupoval jeden autoritářsky založený hráč, pro kterého nebyl problém pravidla, ale respekt k autoritě tohoto serveru. Řeknu ti to jsem kdysi řekl i jemu. Nikdo tu nemá právo napadat Filepru ať ve smyslu pravidel, či systému. Jednak jsi akceptoval tento server a jeho autority tím, že jsi tu začal hrát a jednak to že funguje a jak, je obdivuhodné. Vyjádření Filepry, které se zastává VĚTŠINY hráčů, by pro tebe mělo být důvodem k respektu a ne k zklamání. Myslím si že bys měl krotit vášně a jemnit rétoriku.

Pokud by mělo proběhnou hlasování, či referendum chcete-li, souhlasím s tím. Amůže být dáno, že rozhodne hlasující většina.
Filepra 6.3.2016 13:23
já neříkám "nikdy" ale pokud by se povinné snímání mělo zavést tak připadá v úvahu jedině "referendem" ve kterém by rozhodla většina. chápete, proč nechci mlčící stovky hráčů k něčemu nutit, protože si to přeje elita? myslíte, že má to "referendum" nějakou šanci na úspěch a tedy cenu?
Filepra 6.3.2016 13:13
zeus: "mise" talon.cz je být místem, kde se lidi především baví mariášem a v mariáši se zlepšují. cíl není za každou cenu doslova simulovat podmínky při živé hře; to bychom taky mohli zavést placené renoncy, které ukončí hru. proč ne? zavedení míchaného mariáše dalo asi 5% hráčů možnost si občas zahrát svou oblíbenou variantu, aniž by to nějak ovlivnilo nebo poškodilo ostatní. to je velký rozdíl.

ano, vím, že je tu 30 nebo 50 top mariášníků, kteří nechápou, proč se v povinném míchání odchylujeme od živé hry, ale já nechci jenom proto něco nutit stovkám hráčů

to, že by server někoho při náhodném snímání někoho zvýhodňoval nebo znevýhodňoval je snad již uzavřené? nebo ne?
zeus 6.3.2016 11:43
Bobeši o mariáši toho víš víc než dost, ale jako laik a rekreační hráč Ti musím oponovat:

a) je zbytečné nám vysvětlovat teorii pravděpodobnosti, je zbytečné nám popisovat, co ještě všechno není z pohledu pravidel licitovaného mariáše na talonu zavedeno jako povinné, to je zbytečné.

b) nikdo o žádné chybě programu nemluví. Talon snímání umožňuje, ale dobrovolně, a nám všem z jasných příčin, které byly už popsány, jde o to, aby snímání alespoň v extra lize bylo povinné

c) když už je snímání dnes naprogramované, tak doplnit program o algoritmus povinné snímání jistě nebude takový problém ( Platí nás snad dost na to , aby se to mělo z čeho uhradit)

d) Mariášová akademie - vskutku velmi prospěšný projekt, co to muselo stát peněz, času vás, kteří jste se tomu věnovali. A výsledek?? Žalostný. Zklamání vás kteří jste se tomu věnovali muselo být vskutku veliké. I mě je to líto, že akademie ( se dočasně )minula účinkem , tedy tím, že by mělo dojít k výchově nových kvalitních hráčů.

Proč o tom píšu? Náklady na akademii byly určitě větší než drobné vylepšení serveru ve smyslu zavedení povinného snímání alepoň v extra lize licitovaného mariáše

Ještě poznámka: před nějakou dobou tady byla diskuze a ze strany žadatelů úspěšná ( přes opodstatněný odpor kvalitních hráčů ) o míchané verzi licitovaného mariáše. Taky to muselo stát čas a peníze ,ale ani Ty Bobeši ani Ty File jste takto neargumentovali a změnu jste na přání malého % hráčů provedli. ( nebudu se statisticky ptát kolik hráčů míchaný licitovaný mariáš hraje - raději )OK vyhověli jste poptávce, tak ted laskavě vyhovte poptávce, která má dle většiny kvalitních hráčů smysl.

Kdo chce hledá způsoby a kdo nechce hledá důvody, tak se laskavě zamyslete, a toto drobné vylepšení laskavě zaveďte co nejdříve. Děkuji předem za kladné vyřízení mé žádosti.

e) v reakci na fila jsem už napsal dost, takže stručně závěrem:

1) snímání u mé osoby moji hru zlepšilo o 80% - viz moje dlouhodobé výsledky
2) "rovnání" ( myšleno, netrhání hlasů a barev, ale srovnání karet, v rámci pravidel k hlasu x (cizí+malou ) atd. ) zbylých karet na ruce ( ne balíčku) před zahájením následující hry tedy před snímáním ( rozdíl hry ve 3 a ve 4 je jasný nebudu popisovat )moji hru dále vylepšil o dalších 10%
3)a dalších 10% je dáno tím, že sleduji štychy a hru pokud jsem na pauzíru

Nechci aby to vyznělo jako samochvála , ale tyto tři aspekty vyjádřené v % a je jedno jesli to je 80-10-10 nebo 70-15-15 moji hru zlepšily. Snímání má a mělo na mé zlepšení rozhodující vliv.

Jsem přesvědčen, že to bude ( ze strany nás hráčů ) na delší dobu, pokud pro nás vy nepřipravujete nějaká zlepšení z vlastní iniciativy, jedinný požadavek.

Toť vše. Zdar Zeus
zeus 6.3.2016 10:54
File dost si mě tím stručným a "neodborným" odůvodněním naštval. Jsem laik, nejsem ani odborník programátor ani znalec pravidel licitovaného mariáše,ale:

a) povinné snímání prokazatelně zkvalitňuje hru, alespoň u těch hráčů kteří nesnímají na slepo. V mém případě jsem se díky snímání dost výrazně zlepšil. Sice jsem se dále z pohodlnosti hlouběji studiu mariáše nevěnoval,ale to je můj osobní problém. Hraju tady už 14 let, pro relax, pro zábavu, ale i proto, že chci vyhrávat a nekazit hru ostatním hráčům se kterými sedím u stolu ( to je druhý významný aspekt proč zavést povinné snímání). A k mému zlepšení ( vysvětlil mě to Loutkař) přispělo snímání zatím nepovinné z 80%.

b)Tvé zdůvodnění o buzeraci platících klientů je povrchní a už vůbec né odborné - k příspěvku Bobeše se vyjádřím zvlášť. A co my ostatní platící klienti?? Notorické nesnímače dávám do bleku, jenže pak skutečně není s kým hrát. Chápu Tě z pohledu obchodu, čím více hráčů, tím více peněz, a to je v pořádku. Takže povinné snímání zaved jen v extra lize licitovaného mariáše, jako přání nás, kteří chtějí hrát jen s kvalitními hráči, nebo hráči, kteří se chtějí zlepšovat a nekazit hru hráčům sedících s ním u stolu.
c) problém talonu je v tom, že je sice rozdíl mezi ligou a extra ligou, ale jen v nabídce služeb, tady je to ok, ale i hráč ( at už amater, nebo začátečník ) si ji může předplatit, i když ví o mariáši to co já před 14 lety. Dá se říci také ok, ale a jsme u toho. Začátečník pokud mu to někdo nevysvětlí ( o účasti resp. úspěšnosti projektu Akademie - vyjádřím se v reakci na Bobešuv příspěvek )tak nesnímá a následky pak známe. Ze začátku se snažím vysvětlovat, ale s přílivem hráčů do extraligy mě to přestane bavit a uchyluji se k blekům. Peníze Ti přeju věř mě, ale Ty tady nehraješ, ale nás 170 hráčů ano, a my tady trpíme, ne Ty.

d) pokud Ti nejde o blaho nás věrných, pokud Ti nejde o zkvalitňování ( alespoň extra ligy ) , pokud Ti nejde o přibližování simulaci extra ligy s hrou na živo tak se na to vykašli

Zdar zeus
putykar 6.3.2016 7:03
jsem pro
stovka 6.3.2016 0:39
Nesnímačí: 15918, 15919, potom čumím a platím zas loženkárom za lepšie seddmy.
zkuzi 5.3.2016 23:53
A jde o celkové snímání na Talonu,nebo jen liciták?
Bobes 5.3.2016 23:42
Přidaná hodnota bude krátkodobě zpomalení hry, než si na to lidi zvyknou. Dlouhodobě nebude přidaná hodnota žádná, viz Megvitatas, 5.3.2016 20:51, poslední dva body příspěvku, naprosto souhlasím.

to space:
ad 1) Přibližovat hře na živo - kam až? Povinné snímání? Ruční kompletace balíčku? Umožnit udělat renonc vedoucí k ukončení hry? Nakonec i ručně počítat výsledky, to taky naživo nikdo za hráče nedělá?
ad 2) Obviňovat Filepru, který server spravuje - řekněme časově efektivně, že se patlá s dost náročným algoritmem na ovlivňování karet hráčům, může akorát dement - a od toho to může Filepra brát jako kompliment.
ad 3) Viz dále.
ad 4) To můžeš udělat i teď, když vidíš, že nesnímá, se stejně hypotetickým účinkem.

Byl bych pro změnu, pokud by si ji vyžádala nadpoloviční většina Extraligy, v současné době nějakých 170 hráčů. Sice to věcně ničemu nepomůže, ale argument, že si to většina přeje, taky má svoji váhu.

Proč nejsem pro povinné snímání:
1) Nikdo neprokázal existenci problému. V registru je k dispozici minimálně pár set tisíc her, dost velký vzorek na to, aby fungovala statistická analýza hypotéz. Kdo si myslí, že je problém ve snímání automatu, může to (pokud je to pravda), se slušnou mírou spolehlivosti dokázat.

2) I kdyby problém existoval, moc nechápu, proč se tak moc snažíte řešit důsledek, ne příčinu. Dobře to popsal prajz 5.3.2016 21:49: " ... dvou kol spolehlivě poskládal 2*7..." Spíš bych se zaměřil na to, jak automat skládá karty, zbylé na ruce i pak do balíčku. Pokud se balíček poskládá tak, že tam ty dvojky jsou, potom je dost velká šance (kolem 30%), že někomu u stolu přijde loženě vyhraná drahá hra (dvojky, durch, 107). Vyzkoušeno, kdysi jsem si na to napsal program, jehož vstupem byl poskládaný balíček karet a výstupem možnost vizuálně prověřit všechny slohy pro snímání od 2 do 30 karet. Pokud k tomu přidáme trochu selektivní paměti, pověra o různém náhodném snímání automatu a hráče - nesnímače je na světě.

Takže za mě: slohu před hrou víc ovlivní, jak kdo balíček poskládá, než jak kdo ho náhodně sejme. Proto pokud zavádět něco povinného, byla by to povinnost ručně kompletovat balíček karet. Další důvody:

a) Snímání automatem je opravdu náhodné. Vyselektujte dostatečný počet her snímaných automatem, podívejte se na počet karet, které snímal, a uvidíte, že to projde testem dobré shody s rovnoměrným rozdělením na daném intervalu.

b) Funkce automatické srovnání karet na ruce je nenáhodná funkce, bohužel kromě pozice dlouhých červených, což frekvenci výskytu dvojek zvyšuje. Sbírání karet do balíčku sice formálně náhodné je, ve skutečnosti se náhodně vybírá z několika šablon, což dost snižuje variabilitu uspořádání balíčku. Pokud někde bude opravdu rozdíl mezi náhodnou činností automatu a náhodnou činnosti hráče, bude to právě tady - při kompletaci balíčku.
space 5.3.2016 23:24
Přidaná hodnota?
1) Hra na serveru se ještě více přiblíží hře naživo. Tam taky nesnímá náhodný kolemjdoucí, ale hráči (ať už to dělají cíleně, nebo náhodně).
2) Nikdo tě nebude moct dál obviňovat, že programově rovnáš vybraným hráčům lepší karty - to by zrovna pro tebe snad mohla bejt úleva
3) Nikdo tě nebude moct obviňovat, že "server" někomu neustále posílá dvojky. Při povinným snímání si to buď hráč sejme sám nebo mu to prostě sejme někdo z protihráčů. Vždy bude jasné, čí je to "zásluha". A z toho vyplývá:
4) Když budeš moct za blbý snímnutí vynadat konkrétnímu hráči (nebo raději o na to slušně upozornit :o) a ne to svést na program, tak se zvýší šance, že ten "viník" se příště nad snímnutím možná radši trochu zamyslí, aby nebyl zase za trotla. A to pak znamená zkvalitnění hry.
Filepra 5.3.2016 21:57
jaka bude pridana hodnota?
Filepra 5.3.2016 21:56
ne tak nevim nejsem presvedcen. me to prijde jako zbytecna buzerace platicich hracu. nechci snimat a jsem prinucen: vzdy, kdyz se se objevi povinne okenko, ktere me prinuti sejmout predtim nez me to pusti do dalsi hry tak bud
- sejmu priblizne uprostred (to by se vam, sloharum, libilo?)
- hodim si 6 kostkami a pokusim se sejmout pocet karet, ktery mi v souctu padne (efekt stejny, jako kdyby snimal automat)

tak o co jde?
prajz 5.3.2016 21:49
Megvitatasi náhodné snímání hráčem a snímání automatu není to samé. Občas hraju chvíli s automatem abych si trochu procvičil snímání ve třech a párkrát jsem jen sledoval a nesnímal, snímal jen automat, během dvou kol spolehlivě poskládal 2*7 a pokud se ti podaří vydržet s automatem 10 kol, tak se spolehni, že sedmy budou nejmíň 3x
melone 5.3.2016 20:55
ok pro
Megvitatas 5.3.2016 20:51
Tak zeus se rozhodne, že když bude x hlasů pro, musí to být (že to Filepra musí udělat).
Proč by musel ?
Je to snad nějaká chyba programu ?
Všichni jste pro, ale kdo to naprogramuje ?
Kdo snímá, bude snímat i nadále.
Kdo snímat nechce, nechává za sebe snímat automat. Kdyby byl donucen snímat, a bude snímat náhodně, tak je to stejný efekt, jako když za něho snímá automat - ten také snímá náhodně.


llllllll 5.3.2016 20:15
Som za povinné snímanie.
nygdo 5.3.2016 19:46
ANO -- pre snímanie.
login 5.3.2016 19:24
jak jinak, jsem pro
ozaak 5.3.2016 16:36
JSEM PRO
pehac 5.3.2016 16:26
ANO -- pre snímanie.
Lehy 5.3.2016 15:56
Jsem pro ,protože to chci umět jako Ti nejlepší (jednou porazí žáci učitele:-))
Ozzy 5.3.2016 12:34
ANO pro snímání
beepee 5.3.2016 11:45
tiež som ZA
mili 5.3.2016 10:47
Ano jiste
zeus 5.3.2016 10:37
snímání ANO a bude po zbytečných dohadech
space 5.3.2016 10:08
já jsem překvapivě taky pro :o)
macjandc 5.3.2016 1:54
jsem pro
adios 4.3.2016 20:38
zaleži v akej hre, liciták áno, volený nie
joe73 4.3.2016 19:00
Jasneee
muskar 4.3.2016 17:06
jsem pro
prajz 4.3.2016 17:04
jsem pro
Pepa55 4.3.2016 16:04
Já jsempro
jan855 4.3.2016 15:43
ja som za
mikos 4.3.2016 14:32
jsem pro
bosssssssss 4.3.2016 14:32
Ja snímať neviem, ale som pro-ti všem, kto takúto tému vôbec otvárali ........ Hrá sa podla pravidiel a basta !
Cifra1 4.3.2016 14:24
Jsem pro.
tojebordel 4.3.2016 14:18
jsem taky pro
Mutoli 4.3.2016 13:12
Tiež za.
Globus 4.3.2016 12:52
Jasně že pro
jeliman 4.3.2016 12:47
já jsem pro