Diskuse serverů poskytující tyto hry online: mariáš, scrabble, deskové a karetní hry

ZASADNI CHYBY - pro pouceni tem kdo potrebuji, pro zasmani ostatnim

kdopříspěvek
tesla 23.2.2005 20:28
Ano, muj prispevek neni presny, usvedcil mne PJV a jeho snimator :) Tahle uvaha plati na stredu. Na forhonte plati, pokud talon dozere zadak, na zadaku zas pokud forhont. Priznavam, ze to zdechne v situaci: Vy nejste na stredu a talon dozral ten na stredu, pak uz je mozne znat jen 6 karet. Sam jsem si to ani neuvedomil, tenhle pripad jsem asi nikdy nezazil.

1) Nemit ani jednu svoji
2) Nevedet kde bylo snimnuto (kdyz nemam svoji, jeste obcas vim, jak se to presne trhlo, pokud nazivo nekdo snima 2-3 shora, zdola)
3) Nesedet na stredu
4) Talon dozere stredak
5) Hraje nakou hru, kde musim vynaset (premyslet) slohove... (abych si vubec vsimnul, ze neco nesedi)
6) Mozna jeste neco dalsiho, fakt jsem si te chyby pri hre ani nevsimnul a slape to pekne :))
tesla 8.2.2005 13:33
Je to jasne, mezi tvou prvni a druhou petici je 12 karet, mezi druhou a prvni 10 karet! Pokud nemas ani jednu svoji kartu z minule hry, uz vis ze 3 horni karty jsou urcite vlevo, 3 spodni jsou urcite v pravo. Pokud dozeres talon, tak bud neco koupis a mas jasno a nebo nekoupis, pak mas taky jasno, pak se tvoje desetice nachazi presne mezi druhou a prvni petici, takze se to trhlo 5 a 5. Pokud talon sezere nekdo z protihracu, pak ma ty svoje tri + 2 ktery jsou mu bliz. Tedy ten vlevo ma prvnich 5, vpravo ma posledni 3 a o dvou nevis. Nebo to je obracene, kazdopadne 8 karet znas. No a plynou z toho dalsi veci, pokud mam kazdou hru (snazim se) spocitano kde komu zacina a konci karta, a vyjdu ze skladani barev, pak muzu vedet hrozne moc :))) Ale o tom zas nekdy priste.
YAK 8.2.2005 12:00
rodore, když nedostanu ani jednu z těch, co jsem měl, tam vím PŘESNĚ, že musí být u těch zbývajících dvou:-)). Možná nějaká pod stolem (při nepovedeném rozdávání :-)))
rodor 8.2.2005 11:26
vyuzil jsem toto tema spise kvuli druhe polovine nazvu a to, ze bych se chtel poucit... muze nekdo ze zkusenejsich hracu nastinit-vysvetlit (jak psal tesla v diskusi) jak vedet PRESNE 8-10 karet po rozdani nehrane hry podle svych karet z minule hry ? nasimuloval jsem si to sam s realnyma kartama a delal pokusy, ale chybi mi asi ta jiskra,ktera by zapalila tu pointu celeho problemu...nejak se v tom moc ztracim a trva mi to dlouho...s takovou by me v realu neminul nejeden popelnik za zdrzovani. diky
Gambler 6.12.2004 16:23
Bobsi: mas pravdu ze jsem nebyl v 1ne veci vecny: tesla jesitum stale se chvejicim v ocekavani zda a kdy i oni dostanpou nalepku "dobry mariasnik" dodal priklad za co se taky dava a pripomel me tak ty horkokysele debaty, promin. Nu a tvrdim ze snad kazdy zabyvajici se dostatecne dlouho cimkoliv temer okamzite (tady 3-5 odehranych her) pozna extreme dobre/spatne borce (3/3%?), a samozrejme se podle toho zachova. Rekl bych ze tak 95% se skutecne jede jakoby podle sablony a kupeckych poctu, neminim vsak vyhledavat dukaz ze si v podobne situaci dvacku u stovky lstive trhne mene nez 1 z 20 hracu. Je-li to extreme dobry hrac vim, no a blbci jsou absolutne nepredvidatelni anyway. Vami uvedene argumenty samozrejme v obou prikladech prijimam avsak riziko stale beru neb jest velmi male, a nejde-li o skutecne a velke penize tak je nepatrne. Good luck!
ssans 6.12.2004 15:05
ad fce nevynést hlášku - trvá to dost dlouho než na to někdo nakliká a je to u normálně rychle hrajících hráčů ihned podezřelé, několikrát jsem se s tím setkal a vždy jsem odhad, že hlášku nehlásí :-))
Bobes 6.12.2004 8:32
to Gambler
Prosím o věcnou diskusi. Co se ti nelíbí na mých výtkách? K bodu jedna: drtivá většina fleku na kilo padne na trumfy, proč by měl standardně spoluhráč předpokládat něco jiného?Taky přece nepíšu, že je správné tu desítku bez rozmyšlení namazat, jenom uvádím argumenty, proč je možné ji PO ROZMYSLENI nenamazat. Ve svém příspěvku píšeš tak, jako by tvuj postup byla šablona, to rozhodně není.
K durchu: to je tak drahé, když se ustřelíš, že bych bral v úvahu jakoukoliv možnou variantu slohy (i extrémní) i při správné licitaci. Díky, že jsi upozornil na dalšího dementa, co křivě licituje, třeba se napraví a přestane jím být, ale trvám na tom, že tam pořád má aktér 10-11 ložených karet, at se ti to líbí, nebo ne.

Taky se rád nechám poučit v tom, tak poznat něčí styl hry po 3-5 hrách. Mariáš jako hra, jejíž jejíž hráči jsou obvykle nuceni řešit herní situace v oboru smíšených strategií, se podle mě tak rychle přečíst nedá.
Veprik 5.12.2004 17:05
ad Fce nevynest hlasku: stalo se mi jednou, ze jsem ji chtel uzit a pote si to rozmyslel, zpet ovsem vzit nelze! pouceni: pokud to fil neupravi (napr. druhym klikem ono zrusit), dvakrat merit, jednou nevynaset!
Gambler 5.12.2004 16:38
Bobsi a teslo: oba v uporne snaze zpochybnit ma tvrzeni uvadite extrem. Spravne precteni 1. karty a 2. spolu-proti-hracu znamena vice vitezstvi,mene porazek. Behem 3-5ti her poznas jak kdo bude hrat, predchozi vykony a "vykony" predpovi ty budouci. Extremni odchylky se objevi pouze ve hre s vyjimecne (3?%) dobrymi a vyjimecne spatnymi hraci. Pokud s nimi zrovna nejsem u jednoho stolu, naprosto neni treba brat v uvahu JEJICH styl, co by oni mohli udelat kdyby . . . Pro jesity touzici po titulu dobry mariasnik drive overeny mistr: dozadujte se ho, tesla prave dodal precedent ze si jej zaslouzi mnoho z povolanych, je vsak jen malo vyvolenych :-)
melone: Fce nevynest hlasku
Vsem krome vsem spinam co krive licitujou good luck!!!
melone 5.12.2004 15:15
Tesla zajímalo by mě jak se na počítači nedá nahlásit hláška kterou máš v ruce? ahoj Meloun
tesla 5.12.2004 10:41
Jeste se musim zasmat tomu, jak jsme tady vsichni pred pul rokem chvalili surgu, jak shodil hlasku do talonu a tim vyhral nevyhratelny kilo a dnes nam gambler tvrdi, ze spoluhrac ma na 100% cekat na akterovu hlasku. Hlasku muze mit samozrejme i spoluhrac s esem, ktery hraje slohu a vi o moji desitce! Copak jste to nikdy nezazili? Ja celkem casto, slohu hrajou vsichni moji obvykli spoluhraci a naskoceni esem na plonkovou treba osmicku je uplne normalni. Staci si pak promyslet, jestli spoluhrac o moji desitce muze vedet, takze musime hrat slohu oba.

shrnuti: Shozeni hlasky, trhnuti hlasky, ci nenahlaseni hlasky pro zmateni nepritele je jedna z nejoblibenejsich fint dobrych hracu!
Bobes 5.12.2004 10:27
to Gambler
[8872]: Chybné předpoklady:
1, Sedmu muže aktér zazdít, zejména pokud to má slabé (padnul flek bez re), jako tvuj kolega informaci o umístění sedmy nebudu vubec řešit. Navíc, co je mi to platné? Spíš bych čekal něco jako 3. ostrou v trumfech a něco ostrého k tomu.
2, Obvyklá finta Džon, dvacka do talonu a výnos od plonka, aby obrana zazdila 1 - 2 ostré a moc je nevynášela.
3, I když to nebude finta Džon, nejspíš na tu zelenou 10 nic nenamažeš (viz možný předpoklad v bodě 1 - více trumfu u tebe), takže není co získat.
[8874]: Případné kolegovo kilo kulové s dvojačkou kule - žaludy bez vrchu pořád aktérovi dává k dispozici 10 - 11 ložených karet, flek na durcha je bez další znalosti nekorektní.
Gambler 4.12.2004 20:41
[8880] V pofiderni 100 je treba odplonknout nejslabsi X. Temer jiste je ztracena anyway, a jeji neodplonknuti casto prohraje jinak vyhranou hru.
Gambler 4.12.2004 16:57
[8874]Slovane spoleh na spoluhracovu licitaci MUSI byt 100% a nelhal-li vitezstvi je nase. Nikoliv zbytecny ale 100% zodpovedny FLEK je to copak to nevidis?
Slovan 4.12.2004 16:53
8874 - napriek tomu ze by mal tvoj spoluhrac gulove kilo-aj tak mohol byt durch lozeny. Cize zbytocny flek.
Gambler 4.12.2004 16:48
Komentare Slovana i tesly dokazuji ohromnou potrebu teto rubriky k pouceni, chybu v nejobycejnejsich kupeckych poctech prekvapive udelali i oni - I PRI ZNALOSTI ROZHOZU VSECH 32 KARET! Takze znovu:
[8872]Vase uloha v teto hre neni zjistovat PROC jsem flekl,ale poucit se jak spolupracovat k vyhre namisto zprasit hru. Flekem na 100 oznamuji spoluhraci ze verim ze spolecne nahrabeme 4 desitky. Jak? Spoluhrac VI ze mam 7mu trumfovou + nejaka esa na dobrani, kterymi ocekavam ze sezeru nejake X,anebo ze budou X primazany at uz spoluhrac primaze svoje X me anebo ja moje X jemu. Hned na 1nim stychu na S davam A aniz bych dal F ci K a cihal na X. Takze se na vasem miste tazi: KDEPAK JE ZELENA 20cka? Spoluhrac ji nema, v talone taky neni neb si ji protihrac nebude trhat a nechavat si S + F ci K. Heureka!
[8874] Spoluhrac me oznamil silu sve karty =100. vidim ze je to jedine 100 kuli a 7 k ni nema. Nema ani dvojacku = na 100 % ma bud sve kulove anebo 2 jina A. Protihrac hlasi durcha. Muze mit maximalne 7 cervenych + 3x cosi. Je-li to cosi zelene ci zaludske pak ho mam. Je vsak chytaci i kdyz je to cosi kombinace ruznych barev! Ze drzim zelene ukazu. Protoze zaluda ze me nespadne ani 1na dokud nebudou nejake odehrany, spoluhrac nebude mit problem podrzet kule neb jich bude mit dost aby se zbyle nevesly do talonu.
Prosim, kdo to potrebujete, poucte se z chyb druhych a nekazte ostatnim hru a pohodu.
tesla 4.12.2004 9:46
[8872] Naopak s dobrym hracem budu 2x premyslet o tom, jestli mu dat kytku nebo ne. Casta situace, akter hraje od plonka, dost casto to vyjde v kilu jenom za 10, protoze presne prvni hrac zazdi eso. Hraju-li s dobrym hracem, muzu si myslet ze o moji kytce vi a prokouknul akterovu lest! Tebe presne beru za hrace, ktery by o moji kytce mohl vedet.

[8874] Kriva licitace je na pullitrem do hlavy, avsak dal souhlasim se slovanem. Natahnul si hru, ktera mohla byt lozena tak jako tak.
Slovan 4.12.2004 9:09
"8874" Opat zbytocny flek... Je fakt, ze kalhon krivo licituje to je nesporne. Napriek tomu mohol byt Durch lozeny aj keby mal ako si dedukoval gulovy hlas. Sam sa dostavas do stadia kedy sa zbytocne rozculujes. GL
Slovan 4.12.2004 9:05
"8872" Gamblere - ja na to, ze si ty flekoval, dam tiez na tvoje zelene eso zelenu X. Celkom dobre som nepochopil tvoj flek. Lebo uhrat 40 v tejto rozlohe sa sice da, ale prave len tak, ze tvoj spoluhrac bude cakat,ze mu namazes na zelenu X-ale to si urcite neplanoval...:-)) GL
Gambler 4.12.2004 3:49
[8872] Flekuju 100, prvni stych zabijim spodka esem = urcite nemam F,K, presto na nej spoluhrac nacpe X. A tak hodne platime namisto abychom hodne brali. Prosim, kdo to potrebujete, poucte se z chyb druhych a nekazte ostatnim hru a pohodu.
[8874] Flek na durcha - nasledek krive licitace: spoluhrac konci na 100 = musi minimalne hlas kulovy. Prekvapeni - namisto ocekavanych plus1 2.00 minus 48.00. Stara pisnicka - "chtel hrat betla ale rozmyslel si to". Je charakter, omluvil se a dokonce vratil 18.00 flekem na oznamenyho lozaka. Prosim, kdo to potrebujete, poucte se z chyb druhych a nekazte ostatnim hru a pohodu.
Gambler 1.12.2004 1:42
[8851] Hruba chyba nenest pri 2x7 barvu kde je uz akter nalezen,ze pry nemusim mit zaludy. Ze MOHLY byt 2 v talonu neni duvod menit barvu, obzvlaste pak nemam-li v ni obe ostre. Obcas kazdej ulitne, udesne bylo pevne presvedceni aktera ze by zvitezil i kdyby byla nesena zaluda ve 3tim stychu.
Gambler 24.11.2004 17:55
[8804] Josko a rodore vitejte mezi borci co k pouceni o zasadnich chybach (nikoliv uvolneni vzteku, udivu, odsouzeni krive licitace ci stiznosti) potrebuji i vysvetleni: jsou-li 3 zbyle trumfy u pavka dokonano jest. Nejsou-li, MUSI mit zaludu, vynos dobiraka zaruci prohru vyhrane hry a vycpani protivnika zbytecnymi PB.
rodor 24.11.2004 16:17
gambi: postradam smysl tohoto tematu... "pro pouceni tem co to potrebuji" ...rad bych se neco poucil, ale jaksi tu ctu jen tvuj vztek ci udiv nad urcitymi sehravkami ci krivou licitaci... zadny rozbor,zadna rada, zadne pouceni...jen stiznost na hrace a to si myslim, ze patri do jineho tematu .o)
JOSKA 24.11.2004 7:54
[8804]
Gambi,jestli myslíš ten výnos žaludů v šestým štychu,tak to se dá myslím celkem jednodušše vysvětlit-prostě se bál,že ti červenejma zajede do trumfů,ale když si s nima sám začal,měl Mary pochopit,že máš asi kulový s přehazovačkou a schálně hraješ od svojí krátký barvy,tj.necháváš obranu spoluhráčovi.
Gambler 23.11.2004 23:33
[8804] Fil zakazal nadavky tak beze slov :-)
Jinak je Mary dobrej asi nakej ulet stane se kazdymu
Gambler 23.11.2004 23:18
Kriva licitace s umyslem nahrabat:
[8803] Gambler: pavkote PROC kriva licitace??????????
pavkot: rozmyslel jsem si to
pavkot: a dám ti flek
Wenzel 23.11.2004 14:51
[8763]
to keffa:
Vzhledem k tomu ze FANTOM se nezyva tak se toho ujmu :-)
Na tema tzv. krive licitace jsem jiz vypracoval pomerne obsahlou studii (viz Rozbory sehravek Wenzel 5.11. 2004 10.25), ve ktere si prosim zmen slova pred lomitkem za slova za lomitkem:
Chrticku/keffo
jsi/Gambler
Kosic/Trutnova
5000/6776


Howgh ;o)
Filepra 23.11.2004 13:15
martan1: To není chyba serveru, dvě sedmy jsou v případě 4 strkaček proti na jedné ruce vždy neuhrané, a to bez ohledu na průběh sehrávky.
martan1 23.11.2004 12:34
[8800]: nejdříve moje chybička že jsem to hlásil,pak chybička hráče sinuet a pak chybička servru při počítání:-))
sjetiny 21.11.2004 0:35
tak se mi líbíte kluci ;o)
Globus 21.11.2004 0:34
Gamblere prijato a tesim se na dlasi bitvu u stolu.
Gambler 21.11.2004 0:31
Globe hluboce se omlouvam sypu si popel sem nervak a hrablo me
sjetiny 21.11.2004 0:30
Gambi, trochu tápu, kde je chyba.
V diskuzi u stolu hubuješ Globa v jedné větě, že hodil nejdřív 9 a pak 8, o pár řádek za obrácené pořadí..
ve výsledku podle mě shodil dobře, svou "nejvyšší".. tedy 9.. asi ses spletl :o)
Globus 21.11.2004 0:27
Asi nechapu pana Gamblera, ale pri betlu automaticky shodim vyssi ze dvou karet, ktere mam a pokud ukazu 9, tak tim rikam ze muzu mit jeste osmu, ci sedmu. Takze pokud pan Gambler chce, necht si prejmenuje toto tema na leceni splinu pana Gamblera, nebo at mi laskave slusne vysvetli proc shodit nizsi pred vyssi. Protoze tot opravdu nehrava pohode, coz je jedina veta se kterou prozetim souhlasim.
Gambler 21.11.2004 0:19
[8776] dalsi co udela hovadinu a nema dost slusnosti se omluvit. kvuli takovejm hrani neni pohodo ale zbytecny nervovani se
Gambler: globe jakto ze hodis 9 a PAK 8????????????????????
Globus: ze bych hral betla???????????????????????
Globus: Mas nejake opodstatneni k temhle hloupostem, nebo se jen bavis? Me to totiz neprijde normalni.
Gambler: hodils nejdriv 8 a pak 9
Globus: A prijde ti to tak dulezite na tvuj flek?
Gambler 18.11.2004 19:02
[8763]
Dalsi nepoucitelny, jinak fajn sympatak, me neveri, prosim poradnou autoritu (kalibru Wenzel, FANTOM) aby ho zkusili presvedcit ze kriva licitace je nejhorsi svinarna DIKY.
keffa se ptá na sedmu
JOSEF2 má sedmu
keffa se ptá na lepsí sedmu
JOSEF2 má lepsí sedmu
keffa se neptá
JOSEF2 hlásí sto v zelených
Gambler: keffo este 1nou krive zalicitujes a dam te na pranyr OK?
keffa: to není krivé, to je taktika
Gambler: nesmis davat falesnou informaci
keffa: je postupná
Gambler: NE!!! je to svinarna
keffa: ale ale, kdyz mám mizerné sto ??
Gambler: ok dam to tam at ti odpovi mistri
Brendy 18.11.2004 1:04
Gambler: ANO máš pravdu TOBĚ je jasné kde se stala chyba. O té křivé licitaci diskutovat nebudu. Stačí takového hráče odkázat na diskuzi, ale houby by se ti stalo kdybys mu vysvětlil jak zjistit ze své karty barvu ve které Turbo "plaval". Byl bys pěkně na koni kdyby jsi mu mohl napsat "V rozboru sehrávek jsem podobnou situlaci popsal a vysvětlil, tak si to přečti ať to neuděláš znova"
pinos 17.11.2004 11:09
Gambler: v tom pripades nemusel zakladat nove tema, mas stiznosti na hrace, vtipy a ulozene sehravky
tesla 16.11.2004 22:48
Marias neni judo ani beh na 1500m. Predloz tridici algoritmus pro mariasovy server s rozborem (nerad bych travil tyden premyslenim, jestli je model v poradku) a uvidime. Zatim rikas jen co se bude dit, az budem mit setrideno, ale jak to setridit nikdo nevi.
Gambler 16.11.2004 22:32
Pinos: Obe sehravky naprosto nepotrebuji vubec zadny dalsi slovni doprovod, hrube chyby v nich jsou zcela evidentni pro kohokoliv kdo zna pravidla mariase a prvotni zasadu ze: Hraji-li s nekym tak proste oba musime maximalne spolupracovat. Nejprvotnejsi rys teto spoluprace je nedavat spolubojovniku falesnou a k zahube vedouci informaci. Ve valce by byl provinilec bez milosti zastrelen.
Tesla: to me moc tesi ze TADY nemuzes cenzurovat:-) V tvem rozhorceni nad ivankou a mem dodatku slo jako vzdy o moji agitaci za ferovost, k tvym vytokum jsem dodal ze budou-li se hodnotit hry sehrane jen hraci podobne urovne jak jest zvykem v kazdem soutezeni kdekoliv na svete odjakteziva, tak neprijdes pri hre s hraci nekvalifikovanymi v tve skupine o zadne mkc ci PB, a taky je neziskas na ukor slabsich. Je me zahadou proc jsi byl tak zurive proti, v judu by jsi asi protestoval kdybys mel nastoupit proti nekomu kdo je o nekolik kyu lepsi, a jen doufam ze by jsi odmitl bojovat s nekym o nekolik kyu slabsim. Nemuzu se dockat slibene ankety, neco tak duleziteho a zrejmeho jako ferovost v hodnoceni chape a podpori snad kazdy.
tesla 16.11.2004 21:01
V rozborech mam pravo mazat podle chuti. Ted jsem to trochu prokosil, ne moc citlive, nechtelo se mi to vsechno procitat. Od ted to zas zkusim chvili sledovat, aby tam jentak neco neproslo. Napr. Gambleruv prispevek by nemel sanci. Musim se smat tomu, jak mi kdysi G vycital moje prispevky k hre hracky ivanka, ackoliv za poslednich 14 dni predvedl nekolik o dost horsich vylevu.

Takze pro priste prosim:
1) solidni rozbor psany s nadhledem
2) zadne prosby o rozbor, nejdriv vlastni pokus, az potom otazky

Jsem ochotny o tom chvili diskutovat, pro vetev "rozbory sehravek" bude nejspis mozne domluvit skoro libovolny rezim. (pravo prispivat, pravo moderovat,...)
pinos 16.11.2004 20:09
Gamblere, rozhodne potrebne tema, alespon podle nazvu. Tvuj prispevek, nezlob se, je ovsem spis jen pro zasmani. Cekal jsem za tim komentar, takhle to patri spis do stiznosti na hrace (?). Myslel jsem komentar typu [8743]: i kdy~ ma hrac na ruce dve karty ~stejne~ hodnoty (Sp, Sv jedne barvy, nebyva vůbec jedno, kterou z nich ponese (cozs naznacil popisem svého myslenkoveho pochodu, to je fakt), v obrane betla shazuji v naproste vetsine pripadu nejvyssi kartu, kdy~ ctim barvu. [8742] Kriva licitace se vsim vsudy, není to proti pravidlum, ale licitovat něco, co na ruce vůbec nemam, a cekat, ze by z toho mohl talon něco vykouzlit, je krajne nedisciplinovane, spoluhrac to při uvahach o sloze zavadi k flekum na lozene betly, dvousedmi atd. Kdyby v tomto pripade licitace Gambler hral betla a honzik mel na ruce ty dve sedmy, co mel (o ostatnim rozhozu karet se nebavim), tak honzikova uvaha klidne mohla byt: turbo ma lepsi sedm, vejs nesel (lepsi 107, betl~) ~ ma na 95% max. 5 cervenejch, ja je neznam, je to jasny, Gambler prohrava na na cervenou sedmu, nebo při prvnim vynosu ukazu, kudy kravy hnat ~ FLEK (podano velmi zjednodusene). Tohle tema tady chybi, idealni by bylo, kdyby bylo strukturovany, licitace, snimani, sedma, sto~, idealni by bylo, kdyby to někdo osvicenej moderoval. Urcite by to zvedlo hracskou uroven harcu na servru a casem by mozna i opadly hadky, kde je vic blbcu, jestli v lize nebo v EX. Ted si uvedomuju, ze tu vlastne mame rozbory sehravek, ale tam poslední dobou pise kazdej co chce. Tak jinak, podme udelat něco s rozbory sehravek~
Gambler 16.11.2004 18:16
8743] fleknuty betl: vynos X, z honzika Spodek. Vse razem jasny - hlas v talone, turbo by rad bodicky! Nesu rudou, turbo da krale. Kupodivu zaludskeho, a z honzika pada FILEK!!!
Gambler: proc nedas velkou cervenou ty honzo?????
Betl uz je lozený.
Gambler: proc si dal spodka?????????????????????????????????????????
honzik: byly vedle sebe, filek a spodek
Gambler je forhont, sejmuto asi 28 seshora
honzik se ptá na sedmu
Gambler: to snad neni mozny! jak mam pak pocitat?
[8742] Gambler má sedmu
honzik se neptá
turbo se ptá na lepsí sedmu
Gambler má lepsí sedmu
turbo se neptá
honzik: ok
Gambler: a proc TY krive licitujes????
Gambler hlásí lepsí sedmu
turbo: FLEK na hru, FLEK na sedmu
Sehrávka byla ulozena, prosím OKOMENTUJTE ji v diskusi, NEBO ji po prohlédnutí SMAzTE.
turbo je forhont, sejmuto asi 24 seshora
Gambler se ptá na sedmu
turbo: co chces komentovat__?
turbo má sedmu
Gambler se ptá na lepsí sedmu
turbo nemá
honzik nemá
Gambler: ze licitujes lepsi sedmu to se lidi podivej
Gambler hlásí lepsí sedmu
turbo: proc ne
honzik: FLEK na hru, FLEK na sedmu
Gambler: nevis? mates spoluhrace
honzik: jj
turbo: ale jdity brepto
Gambler: namisto omluvy delas jeste chytryho jo?