Diskuse serverů poskytující tyto hry online: mariáš, scrabble, deskové a karetní hry

Hydepark


Berte informace v tomto tématu s velkou rezervou, správci serveru se nemůžou zavděčit všem a někteří hráči se zde můžou chovat vůči serveru záměrně destruktivně.

kdopříspěvek
Mfe 20.3.2005 23:47
lepra:
ty seš fakt vůlpes....to je jako s tou tvou vztahovačností.....mé nyní již zamilované slovo.....jednou máš jednou nemáš.....
Filepra 20.3.2005 23:42
Mefíku: "to těžko, odsekáváš totiž všem" - to je zajímavý, ty jsi se všemi mluvil, že to víš? Kde bereš pocit, že můžeš mluvit za všechny? Mesiáš Mefík: Pojdme svrhnout naší macešskou samoživitelku lepru! Vrátíme server tomu, komu patří, nám!


Mfe 20.3.2005 23:38
filepra:
Bobánku, koukám, že už se fakt nemáš čeho chytit........Jooooo, nenávidím tě, protože se ke mně chováš stejně hnusně jako k ostatním.......:o)
Mfe 20.3.2005 23:37
filepra:
panáčku, ty seš úplně v mimoni.
Jestli si pamatuješ, to těžko, odsekáváš totiž všem, tak jak bys mohl, sem přece jeden z davu.....
Cos nabízel jako protislužbu za mé penízky a bylo posáno na webu mi bylo málo, nedokázal jsi to upřesnit.....
Bobečku můj, o to ale vůbec nejde, jde o tebe jako člověka, jak se chováš coby samoživitelka naše.....
Filepra 20.3.2005 23:31
Ha! Dostáváme se k jádru problému. Napsal jsi mi mail, a já jsem ti odpověděl jen to, co bylo na stránkách. Ouvej. Filepra mi odsekl! On se se mnou nechce bavit! On mě nebere jako Mefíka, ale jenom jako někoho běžnýho, komu stačí odpovědět nehezky, jenom to, co je na stánkách! Co si to ten Filepra vlasně myslí?? Ví on vůbec, kdo já jsem?? Já jsem Mefík, a on pozná, co to znamená!

Jsem rád, že je to venku.

Mefíku, promiň. Já jsem se tě nechtěl dotknout. Vím, že cesta k znovunabytí tvému psychické pohody bude těžká a budu se snažit ti pomoct - když mi dáš šanci.
Mfe 20.3.2005 23:24
filepra:
Můj první spor s tebou začal už v momentě, když jsem měl ten nápad registrovat se a dát ti penízky, položil jsem ti jednoduchou otázku a dostal jsem v tvém duchu jednoduchou odpověď....zopakoval jsi mi v mailu to, co sem se dočetl na stránkách. Nu což řekl jsem si, tudy cesta nepovede....
Pokud si dobře pamatuju, rozprávěl jsem se tu se skratem, ale že jsi nám do toho vztoupil, nastartovals na první škytnutí, hochu to se nediv.....
Proč pořád pleteš dohromady sebe a server, stěžuju si snad? Pleteš si pojmy a dojmy, chlapečku.....
Filepra 20.3.2005 23:17
Mef: v klidu používáš můj výtvor, proti němu nic nemáš, vadí ti jenom moje chování. Máš tedy problém jenom se mnou a ne se serverem. Proč nemůžeš svůj spor se mnou rešit osobně?
1) Ty myslíš, že je to korektní, urážet někoho, jehož práci nebo služby používáš?
2) O zdánlivé nesrovnalosti, kdy na jednu stranu máš zahráno "pouhých 1000 her" a na druhou stranu se "mým výtvorem náramně bavíš", abys to pochopil i ty:
Na serveru jsi strávil hraním přes 30 hodin, takže myslím, že sis užil, baví tě. Na druhou stranu přes 2000 hráčů odehrálo na serveru víc her než ty, takže mají větší právo si případně stěžovat.
Mfe 20.3.2005 22:22
Skrat:
Jooo, taky si myslím....rovnou radši dvě :)
Filepra:
Jo, v klidu používám tvůj výtvor.....na něj jsem tady neřekl ani půl slova, ale ty, jo to je jiná píseň.
Máš pravdu, chováš se hloupě. A když se tak chováš, proč bych ti to neměl říct....jen se koukni na svou práci v diskuzích....
Nějak mi uniká smysl tohodle tématu, podstatný je, že jsi rád, že ho tady máš. Koukám, že se tady parádně vyžíváš.
Teď přemejšlím....tak jak to se mnou je....protože sem registrovanej jenom rok a něco a nemám odehráno ani tisíc her, tak tady nemám co mluvit, nebo je to tak, že se tvým výtvorem náramně bavím? Tak ti najednou nevím, co z toho si mám vybrat. No, on asi bude problém u tebe, ty sám nevíš, co si máš vybrát.
V každém případku ale oceňuji tvůj pokus tady všechny urážet, když ses přihlásil pod mým nickem, který jsi mi zablokoval. Ale, tady všichni museli nutně poznat, že jsem to nepsal já......kdybych to totiž psal já, nebylo by tam debilové!!!!!!, bylo by to adresný.....
Skrat 20.3.2005 21:38
File, popravdě mě to připadá, že ty na ty příspěvky odpovídáš rád. A lidi jako Mef, nebo i já se ti prostě snažíme udělat radost. Prostě a jasně čím debilnější příspěvky ti tady nadhazujem, tím spíš se jich chytáš. Tak nám poděkuj a u Scippyho nám můžeš vobědnat rundu :o))
olimach 20.3.2005 19:56
File, že se tím vůbec zabejváš ? :o)) nech Hydepark svému osudu, nic neřeš a nerozčiluj se ....
Filepra 20.3.2005 19:40
Myslíš, že bude lepší nechat ho, ať si hraje?
Filepra 20.3.2005 19:38
Zvedavej: já prostě myslím, že pokud se někdo chová jako Mef, tak si nic jinýho nezaslouží - co radíš ty? Co bych měl dělat?
Filepra 20.3.2005 19:32
Tedy všem - mě a jemu. Ostatním je to snad jedno.
Zvedavej 20.3.2005 19:30
File: Já sem chodím hrát mariáš, ne dělat nebo řešit nějaké své nebo problémy. Ale když někoho "vyháníš" tak to podle mého není to pravé ořechové
Filepra 20.3.2005 19:27
Zvedavej: ten člověk má nějaký svoje problémy a já mu je asi zhoršuju, myslím, že prospěje všem, když tu nebude
Filepra 20.3.2005 19:26
Zvedavej: ale Mefovi to fakt doporucuju a myslim to vazne
Zvedavej 20.3.2005 19:20
File hlášky typu "doporučuju prostě na server nechodit" by mohli vzít všichni vážně a můžeš si tu hrát sám. Tak laskavě važ slova.
Filepra 20.3.2005 18:07
Mef: takže mě považuješ za hlupáka a bavíš se tím, že mě urážíš, ale zároveň používáš můj výtvor - server - ke své zábavě ... no jasně, na obojí máš přece právo, ne?
Skrat 20.3.2005 17:52
Asi jsem vyhrál těch 50 doláčů. Vsázel jsem to na to, že toto téma bude moderované. Sice není doslova, ale zneaktivnění textu změnou černé barvy na šedou považuji za jakousi moderaci. Těch 50 dolarů mi prosím file převeď na účet do dalšího měsíce. Díky PS, ahoj, ahoj, ahoj, ahoj, ahoj = 5xahoj = 5Kc. Jaks sám tvrdil :-))
Mfe 20.3.2005 17:47
filepra:
No, si přece nebudu kazit zábavu kvůli jednomu hlupákovi....nehledě na to, když mne ten dotyčný rozveseluje....
Filepra 20.3.2005 16:43
Mef: :-) takže máš problém se mnou! Prostě musíš dělat, to co já .. to je nepříjemný. Pokud se chceš mého vlivu zbavit, doporučuju prostě na server nechodit, co ty na to?
Mfe 20.3.2005 16:40
lepra:
Víš jak, já se chovám jenom podle tebe, podle matky samoživitelky, ochránce našeho......
Filepra 20.3.2005 16:38
Mef: myslím to takhle: ty máš osobní problém se mnou. Tím, že ho řešíš ve veřejné diskusi, do toho zatahuješ ostatní. Chápeš?
Mfe 20.3.2005 16:36
lepro:
Ujasni si prosím, kdo do čeho koho zatahuje?
Zapátrej prosím v historce a řekni mi, koho kam zatahuju?
Filepra 20.3.2005 16:35
Mefe: pokud je tvá kritika pouze osobní a vychází jenom z toho, že mě prostě nesnášíš, tak myslím, že sem nepatří - pokud si chceš urovnat problémy mezi náma dvěma, tak bys do toho neměl zatahovat ostatní.
Mfe 20.3.2005 16:33
lepra:
Proč pořád spojuješ sebe a server....sem ti říkal že nejsme v matrixu....měl by sis přestat pouštět pohádky.....huž ti lezou na mozek.
Mfe 20.3.2005 16:32
lepra:
Chtěls slyšet kritiku? Je to hydepark? Odpovědi sou ano, tak nechápu, co se tady do toho vrtáš.....nemoderuješ....zakazuješ nicky....kua, proč je to všechno najednou šedý? Asi se něco změnilo.....no, pouze chci vyjádřit svůj názor na tebe....tobě to snad vadí? Určitě ne, to sou jenom chyby v databázi, to co se tu děje....čéče, ale asi máš problém na serveru, že se někdo přihlašuje pod mým nickem....měl by ses na to kouknout....
Filepra 20.3.2005 16:32
Mefe, pokud tě já, ani můj server nezajímá, tak není nejlepší tu prostě nebýt?
Mfe 20.3.2005 16:22
lepra:
Promiň, ale ty pro mne opravdu neznamenáš celej svět.....páč by mi tím pádem ze světa bylo dávno blivno a pravděpodobně bych tu nebyl.....
Já chápu, že seš hrdej na svůj výtvor, na svůj server, ale pupek světa to opravdu nejni.....
Filepra 20.3.2005 16:22
Dobře, ještě jednou: čeho chceš dosáhnout, nebo, jak ti můžu pomoct?
Mfe 20.3.2005 16:20
filepra:
Ublíženej chudáčku....musíš počkat se svými reakcemi, až se tě několik dalších foukačů pod pytlík zastane.....teď bylo na tvé prohlášení brzo.....
Filepra 20.3.2005 16:18
Mef: já s tebou cítím, prostě mě nesnášíš, taky nemám rád všechny, ... ale co s tím? čeho chceš dosáhnout svým jednáním?
Mfe 20.3.2005 16:16
plonk:
mně je to jedno, hlavně že to poteče.....
plonk 20.3.2005 16:04
oka 2Ostravary
Mfe 20.3.2005 15:58
No, je to zvláštní situace.
Nemůžu se přihlásit pod svým nickem Mef02.....tak si vytvořím jinej a hele, kdo to píše v hydeparku....Mef02 a nadává.....čéče, lepro, sem věděl že seš šmejd, ale že si až takhle musíš pomáhat, ať se tě zastávaj tví pochlebovači.....jo, seš přesně takovej, jak sem si myslel.....
Maxik:
Jo, tak já nandu někoho jinýho a pak ho pošlu k tobě....
plonk:
Kup teda dvě, pak se srovnáme ju?
plonk 20.3.2005 14:25
Kua a kaj bydlíš jezdí tam doprava?? mám ted týden volna tak ti mužů maximálně skočit pro pivo, ale musíš vzít i mi.
Jinak jako krycí jméno je "Železný" dobrý néééé!!! Auvidrzéééén:-))))
Maxik 20.3.2005 13:58
Já ti ten prach klidně utrřu, ale musíš mi vysvětlit, jak se utrřírá, já to totiž ještě nikdy nedělal.....
Mef02 20.3.2005 12:39
plonk:
No, tak ty máš pro změnu 1. Zastal ses jako první serveru, i když nevím proč. Tady nejde o to, že by se mi server nelíbil. Možná sis toho tak docela nevšiml, ale jedná se tu o lepru (Železného). Musím jsem se koukal i když tam Železný byl a koukám se i teď, když tam nejni.
Jo, máš pravdu, mám doma problém. Potřeboval bych uklidit, takže pokud se nabízíš, seš vítanej. A prosím tě, pořádně mi utrři prach, nemám to rád, když to někdo odflákne.....
plonk 20.3.2005 12:12
V jednom měl Železný na Nově pravdu a to v tom, že když mu tam pořád lidi psali proč tam máte to a nemáte zas tohle, odpověděl jim jednoduše. "Jsme komerční televize a vy máte možnost se rozhodnout na co budete čučet,vemte si ovládač a dejte si třeba Křestanský magazín"!!!
Jinak Mefe tvé hodnocení asi mluví za všechno:-((
Dnes je svobodná země, Filepra tady vymyslel server pro zábavu!!!!!!!!!!!95%procent kdo si zde jen stěžuje mají doma nějaký osobní nebo jiný problém, a vyhledávají jen hádky, jste horší jak baby po ránu, které přijdou do práce:-((( normální tady ani nenapadne něco pořád vymýšlet. NAZDAR:-))) (omlouvám se všem hodným ženám:-))))))pozn.autora)
Mef02 20.3.2005 10:41
filepra:
Čéče, tak nemáš chybu v databázi, tys mi prostě zablokoval oba účty......jooo, matka samoživitelka se snaží. Vidíš, to sem ani nečekal, že sem odehrál už tolika her. Ale z tvých řádků vím jedno. Jak psal skraťák, stejně jako pošleš vlevo lidičky, co si nezaplatí ex, tak si asi myslíš, že nemůže promlouvat člově, který je registrován pouze rok a čtvrt a nemá odehráno ani tisíc her. Nevím, lepro, ty asi budeš totálně v prdeli, přinde mi to jako s matrixem, ale ouha, ty ses ještě nepřevtělil v server jako takový. To co já zde píšu je proti tobě, se serverem to nemá nic společnýho, nehledě na to, že jsi v jednom ze svých příspěvků vyžadoval takovýto přístup.
Koukám, že žiješ přesně v duchu "podle sebe soudím tebe" pokud si myslíš, že já nejsem já, ale někdo jinej kdo má potřebu schovávat se za jinej nick.
A propo, jen houšť, jen mi zablokuj další nick, ale pak si opravdu nestěžuj, že se hltí server :)
Filepra 20.3.2005 4:22
Sandokan: dík za podporu ... nejsem ideální, ale nechápu, kde bere Mef, hráč, který je tu pouhý rok (registrace 30.12.2003) a zahrál pouhých 974 her, pocit, že do mě může takhle šít. Donesly se mi informace, že Mef není ve skutečnosti Mef, že za něj píše někdo jiný. Docela mi to dává smysl - že je to druhá přezdívka někoho, kdo do mě potřebuje prudit. Ověřuju to.
Mef01 20.3.2005 0:29
skrat:
že jo, taky si myslím, že tam má lepra někde nějakýho vira, že se v databázi serveru ztratilo moje jméno a heslo.....
Skrat 19.3.2005 19:15
He, ale s tím zapomenutým heslem si mě Mefe docela pobavil :-)))
Mef01 19.3.2005 18:31
Sandokan:
Děláš dobře...dávám ti za 2. Ne proto, že by to nebylo špičkový, ale proto, že seš tady druhej kdo se ho zastal.
Sandokan 19.3.2005 18:29
Měl jsem jen snahu zastat se Filepry a vůbec slušných lidí tady
Mef01 19.3.2005 18:28
Sandokan:
Já nevím, asi jsi nečetl co je napsáno v záhlaví tohoto tématu ne? Tak proč se vzrušuješ.....máš pravdu, mám s leprou supr zábavu.....
Sandokan 19.3.2005 18:08
Mef, jestli máš problém s tímhle serverem nebo jeho autorem, mám pro tebe návrh - založ si konkurenční server. Přeju hodně štěstí
Mef01 19.3.2005 17:40
lepro, tak mi odblokuj původní a nebudeš mít problémy s přetíženým serverem.....
Filepra 19.3.2005 17:39
Prosím Mefy, aby si neregistrovali další účty, zbytečně to zatěžuje server.
Mef01 19.3.2005 17:37
Tyyyy woleeee, já su ale klonovanej blázeeen
Sarah 19.3.2005 17:36
Miluji, když mi někdo říká milé děti, hele a až mi bude 120 to taky budu ještě dítě nebo už zase :-)))))
SoucasnyMef 19.3.2005 17:30
Už je to v pohodě, jenom jsem si rozrušením nemohl vzpomenout na heslo.
ByvalyMef 19.3.2005 17:25
skrate, flekere jste tu?
Tak vám nevím, co se děje. Přispívám do diskuze, kde se nic neřeší, jak správně před chvílí napsal olimach. Taky si z včerejška pamatuju, že se tady lepra dušoval, že tadle diskuze nebude moderovaná. No, přišel jsem na to, že naše samoživitelka, náš chlebodárce - lepra pravdu mluvil. Ale zcela určitě neřekl pravdu celou. On sice nemoderuje tudlenctu diskuzi, ale moderuje mne. Jinak si nedokážu vysvětlit to, že se dnes nemůžu přihlásit na server. Čéče, lepro, ty seš takovej schizofrenik, až to bolí. Jedna tvoje půlka masochistická, druhá.....ale, to už bych se opakoval, ale slovo vztahovačný od té doby co jsem poznal tebe miluju. Doufám, že ti to udělalo dobře a cítíš se být opět býti nadčasovým hrdinou.......Jo, ještě něco. Polib si prdel.
olimach 19.3.2005 5:02
Příjemnej a rozumnej příspěvek Globe...... ale většinu příspěvků zde nemá smysl řešit - proto HydePark. Spory "zdravého" jádra by se měli řešit jinde...a jinak :o)
Globus 19.3.2005 3:59
Mile deti, natvrdo a narovinu:
1.Vzajemne valky mezi jednotlivymi kapacitami tohoto serveru jsou naprosto v poradku a jsou jedinym a opravdovym obrazem rozumoveho konfliktu dvou uvazujicich lidi.
2.File neskutecne si te vazim a naprosto respektuji tvou praci, jsem opravdu rad ze jsi zalozil a jsi schopny ridit server, ale mam jednu pripominku, neexistuje nic na svete co by vedlo k nerespektovani nazoru jineho zasveceneho cloveka do problemu. Nesnazte se nikdo vychovat neko jineho, ale pravi stare prislovi naprosotu pravdu: Respektuj sve pratele, ale miluj sve nepratele- reknou ti to, co muze byt tvym problememe jako jediny narovinu a primo.
3. Ten kdo naprosto mimo resene a neresene problemy a otazky kvapi s osobnim prispenim s nadechem demence se snazi se projevit radeji mlcte, skodite realnemu obrazu situace.
4. Sjetinko a File jste pro mne vzacnymi a naprosto uprimnymi zastanci sveho nazoru a proto jste skutecnymi "bojovniky" a vazim si toho, ale pojdme to resit mimo demence vetsiny ostatnich.
5. Jsme prilis inteligentni na to, co se tu deje, prosim pojdte se sejit a resit to co Vas a Nas trapi, at se obe strany zacnou minimalne respektovat.
6. SERVER MA VELMI MALE "ZDRAVE JADRO", ALE JE TO TO NEJDULEZITEJSI PRO VETSINU LIDI, KTERI SE ZDE VYSKYTUJI A JE ZBYTECNE ABYCHOM JSME SE V NEM ÚRALI MEZI SEBOU.
7. Namitky na muj prispevep prosim do vzkazu, diky vsem.
olimach 19.3.2005 3:06
Nějak dlouho sem nepřispěl Fleker......., ale já ho znám...je to rozumnej mariášník a takovýhle ptákoviny nevymejšlí....dal bych za to ruku (Globusovu) do ohně :o))
Mef 19.3.2005 0:08
filepra:
a to víš, že navádění k trestnýmu činu je téměř to samý, jako bys ho sám provedl?
Filepra 18.3.2005 23:44
Mef: koho?
Mef 18.3.2005 23:42
skrat:
ty woe, musím se nad sebou zamyslet....teď si čtu podtitulek okna "Vložit příspěvek" (Než vložíš příspěvek, ujisti se, že patří právě do tohoto tématu a že není zbytečný!)..........napadá mne jediná odpověď, ať už píšu v jakémkoli tématu..........flákni HO!!!!!!!!
Mef 18.3.2005 23:39
skrat:
jak nevíš jak vypadá.....ten server, ftipnej, co si sem z něj hodil ten rozhovor z icq byl celkem trefnej....když se na to pořádně koukneš, tak tam je i leprova fotka v infu.
Skrat 18.3.2005 23:37
Kdo ho už zná a ví, co mu dělá dobře? Pomozte nám.
Skrat 18.3.2005 23:36
Do...... už mě ten .... pěkně ...., ... . Ten .... se do nás furt .... a nemá k tomu důvod. A já hlavně nevím jak mu mám nadávat, když ho neznám a nemám důvod.
Mef 18.3.2005 23:35
skrat:
ty myslíš něco jako šmirgl, nebo rašple, nebo nedej bože....ale to se už červenám i na prdeli, hoblík?
Mef 18.3.2005 23:34
skrat:
já v tom mám naprosto jasno, Mařenko.....na pochybování je tu vládce náš vezdejší, chlebodárce náš, živitelka našich rodin....
Skrat 18.3.2005 23:34
Ale fil říkal, že ho nemáme popichovat, on říkal, že mu máme drsně nadávat, tak co to je kua za příspěvky.
Skrat 18.3.2005 23:33
Já začínám pochybovat nad svým duševním zdravím. Co myslíš?
Mef 18.3.2005 23:31
skrat (11:22 PM) :
Začíná to bejt zajímavý
skrat (11:23 PM) :
Voni si sním lidi nepovídaj a je rád, že aspoň my :-)
skrat (11:23 PM) :
Nepodáme mu inzerát?
skrat (11:24 PM) :
:-)))
Mef (11:24 PM) :
značka: nechci brečet mámě do sukní!
Mef (11:24 PM) :
hele, já t ta fláknu.....
Mef 18.3.2005 23:27
skrat:
ty woe, teď si proflák že na sexindex.cz je odkaz na talon
Skrat 18.3.2005 23:26
Fuj, to je šeredný, ale když to má rád ....
Skrat 18.3.2005 23:26
Jo tak ty seš masochysta. Aby ses uspokojil potřebuješ při tom nadávat :-) Aháá, tak jo. Hajzle, dělej, dělek, nebo ti nakopu prdel
Skrat 18.3.2005 23:25
Díky file
Filepra 18.3.2005 23:25
Mef: tady se opravdu nebude moderovat .. ale myslím, že je škoda tohle téma, kde může být koncentrovaná a drsnější kritika, zaplavovat tlacháním
Skrat 18.3.2005 23:24
Tohle se nepovedlo ještě žádnýmu hráči :-)
Skrat 18.3.2005 23:24
Ne, to on by nedal, ale mám tenhle měsíc zdarma. Fil je frajer.
Mef 18.3.2005 23:24
skrat:
matka samoživitelka?????
Skrat 18.3.2005 23:22
Se nediv, když s mu utek a nechal děcko na krku
Mef 18.3.2005 23:22
skrate, když tě tentokrát lepra vynechal, chápu to dobře, že jsi již svůj dnešní výplatní šek již obdržel?
Mef 18.3.2005 23:21
skrateee, skrateee vidíš to, za chvilku se bude moderovaaaat
Filepra 18.3.2005 23:19
Tlachat můžem kdekoli, tady můžete psát třeba, co vám vadí a tak.

Zatím jsme se dozvěděli, že se s hráčkou sjetiny nemáme rádi a že jsem jí volnej a ona mně taky (pokud to ovšem není tak, jak navrhuje ona, "brečení mámě do sukní, že s Tebou nechcu kamarádit... ").

Mef proti mě něco má, asi mu nejsem sympatickej.
Mef 18.3.2005 23:15
filepra:
no, možná, stačí přečíst příručku serveru, jak se dostat ke starším příspěvkům.....tam by ses mohl dočíst, že jsem nepřispíval do hydeparku v poločase kritika serveru.....
Filepra 18.3.2005 23:11
Jsem rád, že se bavíte, ale nějak se vytratila kritika, jsou to teď spíš osobní výpady ...
Skrat 18.3.2005 23:09
Hele a co kdyby se platilo za každej použitej bajt. Nakonec by to každýmu spočítal, řek si vo tři kila a diskuse by byli jak zpraku. Naprosto prázdný, takový, jak si je představuje :-)
Mef 18.3.2005 23:00
skrat:
vyser se na to, to by musel lepra zvýšit poplatky za EX
Skrat 18.3.2005 22:57
JJ, je to lepší než xchat :-)
Skrat 18.3.2005 22:56
Filepra mi jednou psal. Až budu extraliga, tak mi za každej pozdrav bude dávat korunu. Beru ho za slovo, vod zítra to beru jako brigádu.
Mef 18.3.2005 22:56
původně jsem navštěvoval chat na seznamu, ale svůj účt u seznamu ruším.......
Mef 18.3.2005 22:54
skrat:
co chceš...dyk sem tu od toho.....lepra mi platí nemalý peníze za to, abych tady zviditelňoval jeho práci na serveru.....na co si myslíš že ty, extraligista platíš příspěvky?
Skrat 18.3.2005 22:52
Hele to vypadá na nějakej algoritmus. If (Mef or Skrat prispěje do tématu) then ~příspěvek moderován~
Mef 18.3.2005 22:50
filepra:
a tak jako víš jak......sem naprosto v prdeli z tvých trefných poznámek vtipných příspěvků a přesných úsudků......
Filepra 18.3.2005 22:48
Mef: snad ses neurazil !! to by mě moc mrzelo ..
Mef 18.3.2005 22:39
filepra:
a tos četl kde panášku?
Filepra 18.3.2005 22:38
Mef: jsem rád, že se díváš na své příspěvky to tohoto tématu sebekriticky a souhlasím s tvým soudem :-)
Mef 18.3.2005 22:34
skrat:
do odpadkového koše se nesere, sere se do latríny
Skrat 18.3.2005 22:33
Tos moch tuhle diskusy rovnou pojmenovat odpatkový koš. Mám totiž pocit, že jsem až po hlavu ve ....
Mef 18.3.2005 22:32
Navrhuju přejmenování diskuse na Mefoskrat
Filepra 18.3.2005 22:32
Skrat: tak si to ověř !!! :-)
Mef 18.3.2005 22:31
skrat:
volej zubaře, vypadly mi zuby z hubyyyyyy
Skrat 18.3.2005 22:30
Nevěřím :-))
Filepra 18.3.2005 22:29
To se to pěkně rozjelo ... jinak tady se opravdu nebude nic mazat.
Skrat 18.3.2005 22:26
On tu se mnou sedí a píše příspěvky. Říká, že si brousí zuby na jeden nejmenovaný exponát serveru.
Mef 18.3.2005 22:24
skrat:
volej chocholouškaaaaaaa
Skrat 18.3.2005 22:23
Já na to přišel: Fleker = Filepra. Je tu, aby mohl záměrně vytvářet problémy, které pak jakoby velice okouzlujícím způsobem vyřeší. Lidé ho pak milují, klaní se mu a zpívají chvalozpěvy a on se jim směje, protože vlastně filepra je fleker :-)
Mef 18.3.2005 22:22
skrat:
čéče, já teď nemohl napsat hodnocení správci serveru.....málo kolonek....to je tak omezující....dá se říct, že je kapitalismus postaven na hlavu a nastupuje doktrína www.talon.cz
Mef 18.3.2005 22:20
skrat:
no tvůj nick a normální příspěvky.....to mi nějako neštimuje :-D
Skrat 18.3.2005 22:17
Doposavad jsem psal normální příspěvky, ale když nám fil založil diskusy a chce abysme tady nadávali tak si to aspoň užiju :o)
Skrat 18.3.2005 22:16
Teď jsem nahoře čet větu, že se někteří mohou k serveru chovat destruktivně. To taky nechápu. Tady snad nikdo nechce nic poškozovat ale zdásemi, že někteří lidi chtějí být trpiteli a oběťmi. Tak si to užijte
Mef 18.3.2005 22:15
skrat:
nebere si to osobně, dyk přecka nejni vztahovačnej (já to slovo miluju)
Skrat 18.3.2005 22:14
Nejlepší natom je, že spousta lidí, co se s ním někdy rafla to nikdy neměla v úmyslu. Von si to prostě bere všechno moc osobně a ty jeho odpovědi jsou někdy prostě vopřeshubu. A hlavně jim nerozumím.
Mef 18.3.2005 22:14
kubik:
mnt, asi sem kecal....našel jsem novou odbočku směrem dolů
Mef 18.3.2005 22:12
kubik:
neboj, víc to nejde.....kanály v našem měste už hloub nesahaj
Mef 18.3.2005 22:11
skrat:
určitě ne, páč ten co je ošlehán větry TCO99 vydrží vše.......asi......snad......doufám......no, nemůžu tu říct svůj názor, protože bych se v příštím příspěvku musel označit za ŠKODIČE se všema velkejma
Kubik 18.3.2005 22:11
Mno to jste se opravdu vyznamenali, pozoruju to vcelku nestranně, ale tohle co se tu strhlo mi připadá jako zábava z pomocné školy! Je mi z Vás aktérů skoro do breku. Mám takovej pocit, že na obou stranách chybí kus zdravého rozumu. Kam až hodláte zajít??? Jak moc se ještě hodláte snížit???
Mef 18.3.2005 22:09
skrat:
ty vůbec nemáš důvěru ke stvořiteli, potažmo k serveru jako takovému.....ty jsi ŠKODIČ s velkýma všema
Skrat 18.3.2005 22:09
Nemyslíte, že ty diskuse fila můžou třeba nějak negativně ovlivňovat? Já ho nechci mít na svědomí.
Skrat 18.3.2005 22:06
50 dolarů
Skrat 18.3.2005 22:05
Vsázím 50~ že dojde k moderování příspěvků i v této diskusy :o)
Mef 18.3.2005 22:00
skrat:
a to víš že v důsledku hydeparku bude u lepry error?
Mef 18.3.2005 21:59
skrat:
to je nápadný ne? teda, jak pro koho.....záleží na dýlce drátů
Skrat 18.3.2005 21:57
Co chceš, zrušíš účet a založíš novej :-)) Třeba mef2
Mef 18.3.2005 21:57
filepra:
Mám jednu otázku. Co znamená dokonalej nezájem? To znamená to, že reaguješ na sjetiny příspěvky?
Kua, dyk to mělo být v otázkách a odpovědích, protože todle vůbec nejni vtipný.....
Mef 18.3.2005 21:53
PPL: jakože v prdeli?.....mnt, musím vymyslet nějaký slovo cizí, kterýmu rozumí lepra......joooo, budu označen za trojskýho koně a nemilosrdně odstraněn :-D
Skrat 18.3.2005 21:52
Já osobně se těším, až fleker vyjede někam na turnaj :-)) Ale vypadá to, že se mu asi chtít nebude :o)))
PPL 18.3.2005 21:51
V nemilosti? Ver me, ze cestina ma po to daleko prilehavejsi vyrazy... ;-)
Skrat 18.3.2005 21:51
Pěknej rozhovor. Ještě musím podotknout, že tě fleker nezná a proto se to dá brát pouze jako jeho představa. Ale věřím, že vztahovačnej člověk to nepochopí.
Mef 18.3.2005 21:50
A sem v prdeli, teď budu v nemilosti :-D
Mef 18.3.2005 21:47
filepra:
víš jak a jako takhleee, pocem a pravou......nechoď tak daleko a levou.....
no, vztahovačný nejsi, pouze záleží na tom, která tvá osobnost je zrovna přihlášena na serveru, páč jedna z nich je tak trošku vztahovačná jo a co teprvá tvá třetí osobnost, která měla pětku z chemie.....ale nevěřil bys, i ta bude asi trošku vztahovačná.....koukám, tobě se to slovo líbí a když o něm tak meleš, já si ho taky zamiloval.
Protestant 18.3.2005 21:46
Tohle sem našel na jednom zábavném serveru:


Mef (11:15 PM) :
viděls někdy lepru?
fleker (11:16 PM) :
takovej hezkej kluk..t.ak 25-26 let...nosi brejle..typickej programator..lenoch..cely dny se vali u kompu..ma popraskany zilky ve vocich ..vlasy delsi- barva:pochcana slama..
fleker (11:16 PM) :
nevidel...ale uplne si ho dokazu predstavit
Mef (11:16 PM) :
a zapomněls jeden detail......sotva ho jeden uvidí, hned by mu jednu
fláknul :-D
fleker (11:17 PM) :
urcite bude mit trochu prislaplej hlas...a nema rat lidi
fleker (11:17 PM) :
..dyt rikam ze sem ho nevidell..to je jen vize
fleker (11:17 PM) :
a je to suchar
fleker (11:18 PM) :
rika vtipy kerejm se nikdo nesmeje...
fleker (11:18 PM) :
mluvi spisovne...
fleker (11:18 PM) :
pouziva cizi slova...
fleker (11:18 PM) :
jako napr software a hardware..
fleker (11:18 PM) :
misto bedna rika "kejs"
fleker (11:18 PM)
a je hubenej...programatori nezerou
Mef (11:18 PM) :
nevím, minule u skippiho moc nemluvil a stranil se lidí
Mef (11:19 PM) :
a je divnej
fleker (11:19 PM) :
este naka charakteristika a psychologickej posudek?
fleker (11:19 PM) :
bude to poleno na sporty...
fleker (11:19 PM) :
bledej v tvari...mirne opaleni od TCO99
Mef (11:19 PM) :
ne, jako sejra
fleker (11:19 PM) :
k nakousnutí?
fleker (11:19 PM) :
nebo má díru?

Mef (11:20 PM) :
k rozmaznutí :-D
fleker (11:20 PM) :
takže tavenáák!!
fleker (11:20 PM) :
tak jakej mam odhad na lidi...
Mef (11:20 PM) :
jo jooo
Mef (11:21 PM) :
dobrej
Mef (11:21 PM) :
ale v případě lepry je to jednoduchý
fleker (11:21 PM) :
tak mi o nem neco rekni ty :o)) ja ho neznam
Mef (11:21 PM) :
jo a zapomněli jsme že nemá vůbec šajnu o obyčejným životě
fleker (11:22 PM) :
pohybuje se v html kodu.nemuzes se divit
fleker (11:22 PM) :
pred spanim pocita ovecky v sestnackovy soustave
Mef (11:22 PM) :
náš malej matrix :-D
fleker (11:23 PM) :
8...9...A..B...C...d...E....F.....
fleker (11:23 PM) :
a urcite mluvi strasne chytre a dela ze vsemu tozumi...
fleker (11:24 PM) :
na nazor ostatnich kejva hlavou..jako ze jo..ale v duchu si rika...vy me muzete polibit prdel..stejne to udelam podle sebe
Mef (11:24 PM) :
já ho asi za celý tři dny neslyšel promluvit
fleker (11:25 PM) :
ok...diky za info...takze ....a asi mu smrdi z tlamy
Mef (11:25 PM) :
tak ti nevím, já ho nelíbal
fleker (11:25 PM) :
dost blbe se hraje marias kdyz nemluvis...dostanes 2 sedmy a nemuzes to ani nahlasit
fleker (11:25 PM) :
to bys mel....budeme o nem vedet vic
Mef (11:25 PM) :
jo, to hlásil, takovým divným šepotem
Mef (11:26 PM) :
a když sme u toho, moc to nehraje
fleker (11:26 PM) :
jj..vime...
fleker (11:26 PM) :
fleker (11:26 PM) :
moc to neumi..jenom to programuje..
fleker (11:26 PM) :
nekdo to psal loni v listopadu do diskuze
fleker (11:26 PM) :
pomatuju si na to
Mef (11:26 PM) :
a proto přijel k hopíkovi, aby načerpal info a proto se taky držel celou dobu stranou :-D
Mef (11:27 PM) :
tak vidíš, ta ženská u tebe nebydlí
fleker (11:27 PM) :
a asi moc nepije pivo...kdyz tak si jedno objedná a celej den ho tam usrkava..aby vypadal ze to pije

Mef (11:27 PM) :
občas v něm zaškvrdlá prstem, aby mělo pěnu
fleker (11:28 PM) :
jasne...uz ho vidim v cely jeho "kraaase"
fleker (11:28 PM) :
hele...nechces tenhle rozhovor pichnout do diskuze?? :o)))
fleker (11:29 PM) :
a čůrá v sedě....
fleker (11:29 PM) :
protože je programator a vi..že muže přijit error
Mef (11:29 PM) :
:-D

fleker (11:29 PM) :
a co procesor (mozek) hlasil jako malou...muze bejt klidne taky velka
fleker (11:30 PM) :
k cemu patril ten smich?
Mef (11:30 PM) :
k erroru
fleker (11:30 PM) :
k filerroprovi

fleker (11:31 PM) :
hele...tandle rozhovor musime poslat sjetnce....je fakt zajimavej
Mef (11:31 PM) :
jo, sem si představil jeho výraz, když přišel ten error
fleker (11:31 PM) :
dame ji to k padesatinam co slavi v pondeli
fleker (11:31 PM) :
:-) error
Mef (11:31 PM) :
woe:-D
Mef (11:32 PM) :
a pošleš to ty nebo já?

fleker (11:32 PM) :
musáim koupit mašli
fleker (11:32 PM) :
ja ji to pošlu....
Mef (11:32 PM) :
oki, kup mašli, pošli jí to...
Filepra 18.3.2005 21:38
sjetiny: no, tak to je oboustraný, mě nezajímáš naprosto dokonale :-)
Filepra 18.3.2005 21:36
sjetiny:
1) v první části věty, kterou nechápeš, jsem se snažil reagovat na tvou větu "A jestli Tě trápí, že ses se mnou neusmířil a stěžuješ si tu na to, tak to už trochu zavání brečením mámě do sukní, že s Tebou nechcu kamarádit..."
2) zajímavý postoj - "tady je otevřeno všem, takže sem můžu i já, bez ohledu na to, jak se chovám"
3) Nemyslím, že jsem vztahovačný, ale hezky ses toho chytla, další vysvětlení je na konci příspěvku 18.3.2005 16:26.
sjetiny 18.3.2005 21:29
Filepra: omyl.. tak nějak jsi opět nepochopil... ale to už jsem si zvykla.. nevadí, klidně Ti to přeložím: věz, že mě nezajímáš, nehodlám na tom nic měnit a pokud se chceš umlátit, najdi si jinou slupku od banánu
tím končím "rozhovor" s Tebou.. howgh
Filepra 18.3.2005 21:26
Skrat: když se sjetiny nevyjadřuje v diskusi, vůbec mi nevadí... jde o to, aby důsledně dodržovala napjaté příměří a nevstupovala do demilitarizované zóny ... jinak tak jednoduchý jako že "nezaplatíš = jsi v nemilosti" to není, ty jsi zaplatil a stejně se můžeš dočkat zablokování diskuse, stačí se snažit :-)
Skrat 18.3.2005 21:18
Ne, ale teď už jako fakt: hele, já tě prostě nechápu ???
Skrat 18.3.2005 21:16
Sjetinko, nemůžeš chlapovi diktovat co má dělat. Podivej se jak to nese chudáček fil. Hrubá chyba kterous udělala... vyjádřila se a nezaplatila. To je základní pravidlo: sjeti pamatuj: kdo neplatí, nesmí mluvit :-)) Jentak mimochodem, file, kde bych moch sehnat tvojí fotku, zkusím jestli bude fungovat Sjetinky medicína.
Filepra 18.3.2005 21:00
sjetiny: takže už ti to došlo? to jsem rád ...
sjetiny 18.3.2005 18:52
Filepra:
1)první část Tvé věty nechápu, vysvětlení ohledně neusmíření..
2)stav,že máš dveře serveru otevřené pro všechny (není to zcela placený server) a tedy Ti sem chodí lidi(mezi nimi i já), je normální a není moje starost
3) Tvá vztahovačnost mě nezajímá, to je Tvůj boj (možná by nebylo od věci, abys zde uvedl, který příspěvek byl proti Tobě či fungování Tvého server)
shrnu-li tento můj příspěvek, má reakce na tvé připomínky je:
cože??? aha
Filepra 18.3.2005 18:15
sjetiny: mě netrápí, že jsme se neusmířili, ale stav, kdy jsme se neusmířili a ty hraješ dál na mém serveru prostě není to pravý ořechový - a nebo když už hraješ, tak se alespoň vzdej jakýchkoli projevů, které by se daly vysvětlit (s ohledem na mou vztahovačnost) jako reakce na mou osobu či fungování serveru. Kýžený "stav kdy já ignoruju Tebe a Ty mě" nastane podle mě teprve potom.
sjetiny 18.3.2005 17:39
Filepra: inu, jak se říká, chceš led, tak tady ho máš:
Že Tě někdo štve, to je Tvůj boj, řeš si ho, třeba si vystříhni mou fotku a plivej na ni, ale důrazně tě žádám, aby sis mě ani můj nick nebral do úst. Tobě ani o Tobě tu nepíšu (pokud nepočítám odpověď "jasně",na tvou otázku "Filepra 17.3.2005 0:50~Jsi v pohodě?") a jakékoliv návrhy na zlepšení (ve Tvém podání: říkám Ti, co máš dělat(velmi vtipně))jsem přestala psát, když mi došlo, že to nemá smysl a zbytečně plýtvám svým časem a energií. A jestli Tě trápí, že ses se mnou neusmířil a stěžuješ si tu na to, tak to už trochu zavání brečením mámě do sukní, že s Tebou nechcu kamarádit...
Stav kdy já ignoruju Tebe a Ty mě, mi absolutně vyhovuje a nehodlám na tom nic měnit. Laskavě tak učiň taktéž a bude klid.


Filepra 18.3.2005 16:26
Musím říct, že mě štvou fleker se skratem, protože (ikdyž to myslí dobře a měli plno dobrých připomínek) jejich způsob chování v diskusi je problémový. Incident, kdy dali do diskuse odkaz na obrázek, který zaznamenával chybu serveru, aniž by uvedli, že je starý, a kvůli kterému jsem 3 hodiny hledal domnělou chybu v programu, mě fakt už hodně naštval. Čekal jsem, že budou alespoň chvíli v klidu, ale nevypadá to... Sjetiny mě zase trochu zlobí, protože mi říká, co mám dělat (velmi vtipně) ale fakt je, že jsme se ještě neusmířili po tom, co necitlivě vystoupila proti mému způsobu placené ExtraLigy. Z toho důvodu mám vůči ní sníženou toleranci, to je snad pochopitelné, ne?
Wenzel 10.1.2005 15:15
jj ...a nespravedlivy je ze kdyz to zaparis schvalne tak te ty 2x7 neprijdou :-(( Kde udelali soudruzi z NDR chybu ? ;o)
mxd 10.1.2005 14:35
YAKu tento jav neni nevysvetlitelný a ani neparí do skupiny tzv. paranormálnych javov !! Je to jav NAOPAK pravidele sa vyskytujúci a to nielen tu ale aj na turnajoch ....

Dokonca existuje aj k tomu zákon :

Desatero mariášového blba:
bod .8 : Zapaří-li mariášový blb hru nad 10,- Kč, okamžitě v další hře mu přijdou neprohratelné dvojky.

komplet info o hre mariášového blba : http://www.volny.cz/koplzen/mablbec.htm
YAK 10.1.2005 14:09
Jo, a s kilem, když se ke všemu ještě ani neomluví...
Josef42 10.1.2005 14:06
YAK souhlasím s Tebou.Stačí mu říct sorry potento jsem to a má lepčí dvojky :-)))
YAK 10.1.2005 12:57
S neochvějnou pravidelností se mi stává, že když mi spoluhráč podělá obranu (čehokoliv), vzápětí dostává tento na ruku minimálně lepší 2 s kilem. Bohužel vás na tento nevysvětlitelný jev přichází čím dál tím víc...
tesla 6.1.2005 22:26
JOSKA je osklive kacatko, patrig je plantaznik a scippy nechava pri chuzi vzdy jednu nohu vzadu.
JOSKA 6.1.2005 19:01
sem se chtěl jenom zeptat Filepry.kdy odstraní toho vira,co mu běhá po serveru.
fleker 6.1.2005 18:31
.jestli to nebude neco z anglického HIDE (ukrýt,schovat) :o))..kdo víí..
Filepra 6.1.2005 18:31
PJV: Opraveno, ale dávej si pozor, tady není místo na nějakou konstruktivní kritiku :o)
PJV 6.1.2005 18:26
Nojo File, ja uz jsem takova cerna ovce, tak sem napisu prvni, ale budu se snazit byt KONSTRUKTIVNE kriticky: pise se totiz HYDEPARK (aspon tedy v Londyne a CL:-)...
Filepra 6.1.2005 18:17
Založil jsem tohle téma pro ventilaci nekonstruktivně kritických či urážlivých příspěvků, které můžou podle mého názoru škodit mě či serveru, pokud jsou v hlavní diskusi. Toto téma nebude za žádných okolností moderováno.