Diskuse serverů poskytující tyto hry online: mariáš, scrabble, deskové a karetní hry

organizace referenda o snimani

kdopříspěvek
Filepra 26.4.2016 20:27
A to se jako stydis napsat do diskuse? Mam pocit, ze ses musel nejak zmenit, protoze tady ses nestydel.

zeus 2.3.2016 11:43
File moc Ti to nezjednoduším. Pokud se pro změnu vysloví 15 z 20ti hráčů z celkového pořadí změnu budeš muset zavést. Tímto zmíněných 20 hráčů vyzývám aby se k této problematice jasně a stručně vyjádřilo a to bud ANO nebo NE a je po dizkuzi. Zdar.
zeus 26.4.2016 18:28
Panove (zeus, pehac) ja jsem premyslel o tom, jakym zpusobem toto cele bylo z vasi strany bylo vedeno, jak jste menili nazory a dospel jsem k zaveru, ze sice ty stoly zavedu, ale s priplatkem. Proste exkluzivni funkce pro 40 hracu, kteri si to nedokazou odpustit.

Filepra%21.3.2016 19:48
Funkci budou moct vyuzivat jen hraci s tarifem "mecenas serveru". Naprogramuju to, az se jich sejde prvnich 20.

Pokud s tim nesouhlasite, dejte vedet.
zeus 26.4.2016 18:03
Zajímavé je že změnu pro volený jak vidím uděláš bez jakých koliv problémů. Je mě jasný že to je z tvé strany jenom plezír, místo toho aby jsi dodržel slib mám ti to snad najít kde jsi to napsal?? že ty stoly uděláš? počkám týden a pak zveřejním tvé sliby, které ted podminuješ aspon 10 hráči. Konec konců jde snad o tvuj příjem a ne o muj žádné výhody pro mě z toho neplynou. Jak to asi bude vypadat, když budu zase přemlouvat další hráče aby ti za služby - stoly s povinným snímáním platili??? Tak se nad tím zamysli. Zdar
Filepra 26.4.2016 11:19
Klidně nápis ty do diskuse a sežeň aspoň pár dalších lidí. Je to tvůj boj, ne můj.
Filepra 26.4.2016 11:06
Napsal jsem v diskusi EX že to můžu udělat. Nikdo nenapsal chci to nebo kdy to bude nebo kolik to bude stát. Ani soukromě.
Filepra 26.4.2016 10:56
Kdyz má někdo zájem tak ho snad projeví. Kdyz mi nikdo o funkci neříká, neptá se, tak asi zájem nemají?
zeus 26.4.2016 9:59
A jak mají ostatní pochopit že mají mít zájem?? Seš normální??? To chceš zase refererendum????
Filepra 26.4.2016 9:57
Jinak zase predjimas něco, o čem vůbec nevíš jak to je. To, že někdo hlasoval pro, neznamená že chce ty stoly, když je to za priplatek
Filepra 26.4.2016 9:55
Napsal jsem verejne, ze to udělam, pokud o to bude zajem. Verejne zajem nevyjadril nikdo, jen ty zde a tady to neni verejne.
zeus 26.4.2016 9:46
a neděláš to kuli jednomu ale kuli 110 hráčům
zeus 26.4.2016 9:45
Slíbil jsi to tak se nevykrucuj neříkám že to musíš udělat hned jak budeš mít čas
Filepra 26.4.2016 9:30
Heled a to si jako představujes, ze stravim den programováním kvůli jednomu člověku? Jsem připravený to udělat, ale sakras kvuli 1 fakt ne.
zeus 25.4.2016 22:18
Klidně se uraž a vypni mě diskuzi nejseš ferovej člověk
zeus 25.4.2016 22:16
Kurnik Filipe to si snad děláš srandu ne? 110 lidí chce povinné snímání to za prvé za druhé si slíbil že stoly uděláš at už referendum dopadne jakkoliv CHE% SNAD DAL%I REFERENDUM?????????? Jsem už z Tebe fakt zhnusen zdar
Filepra 25.4.2016 21:54
Pro mě je ta změna tak 1 den práce (8 - 10 hodin), což je míň než kolik úsilí stálo referendum. Ale nebudu to dělat pro 1 nebo 3 lidi. Minimálně 10.
Bobes 25.4.2016 20:30
Pokud to není moc pracné, já bych se za ně jako za placenou funkci přimlouval. Pár desítek lidí by si to pořídit mohlo.
Filepra 25.4.2016 20:02
cau, zatim jses jediny, kdo o ne projevil zajem
zeus 25.4.2016 18:41
kdy budou hotové stoly s povinným snímáním. Díky za odpověd.
zeus 17.4.2016 9:13
ok díky
Filepra 16.4.2016 14:13
328 z 351 aktivnich extraligaru
zeus 15.4.2016 9:11
Kolik lidí už hlasovalo?
Filepra 31.3.2016 15:59
Hlasování je pro celou EX už jenom proto, že nelze spolehlivě rozlišit hráče jednotlivých variant; málokterý hráč hraje výhradně jednu variantu.

Pokud povinné snímání vyhraje a ozvou se hlasy např ctyrkaru že jsou proti tak jim nechám možnost snímání ručně vypnout ale jen pro stoly ctyrky
jeliman 31.3.2016 14:21
u 4 či voleného to není tak moc potřeba=bylo by to zbytečné.
Bobes 31.3.2016 14:16
Mám tu dotazy od čtyřkařů, prý pokud hlasování dopadne "pro změnu", zda se povinnost zavede i v Extralize čtyřky?
zeus 31.3.2016 7:36
Souhlas s Jelimanem i Filipem
Filepra 30.3.2016 18:05
jeliman: udelám to jen když to bude potřeba tj. např kdyby se v případě těsného výsledku v neprospěch povinného snímání ozývaly hlasy, že výsledky nejsou sečteny správně. asi bych v takovém případě nejdřív hráče požádal o svolení se zveřejněním, nebo bych prostě vyhlásil v Oznámeni "za týden pro kontrolu zveřejním hráče co hlasovali pro změnu, kdo se zveřejněním svého jména nesouhlasí, ať se mi ozve vzkazem". a očekávám, že takových by bylo maximálně 5; ty bych pak vynechal.

takže možnosti jak rozptýlit případné breptání jsou
jeliman 30.3.2016 15:02
nebylo by špatné,kdyby Fil ve vlákně "kdo je pro povinné snímání" vyvěsil seznam všech,kdo byl pro.Zásah do soukromí to není a ať je jasné,kdo byl či nebyl pro.Tím odpadnou případné budoucí spekulace.
zeus 30.3.2016 12:58
referendum je spuštěné diskuze je zbytečná mě stačí co napsal Bobeš
Filepra 30.3.2016 12:40
Jak sis podmínky jako představoval? Je snad nějaká jiná varianta??

Ty jses fakt případ
zeus 30.3.2016 12:36
ok rozumím
jeliman 30.3.2016 12:30
Tajné znamená,že nevíš jak kdo hlasoval.Celkový výsledek se zveřejní.
zeus 30.3.2016 12:15
Dneska poprvé slyším, že hlasování je tajné. Nechápu proč nezveřejníte kriteria hlasování tomu říkáte demokracie?? Mě jste osočovali, kde z čeho a sami se tím neřídíte, konec konců mě už je to jedno.

Bobeši tvému příkladu rozumím, a pokud je to takto nastaveno tak ok. Ty, na rozdíl od Filipa jsi pochopil o jakou informaci mě šlo. Filip mě opět jen začal v soukromých sms urážet.
Bobes 30.3.2016 10:58
Opravte mě, jestli se pletu:

Hlasování je rovné a tajné. Pro přijetí změny je potřeba, aby ji podpořilo více než 50% hlasujících, tj. těch, kteří zvolili "PRO ZMĚNU" nebo "PROTI ZMĚNĚ". Hráči, kteří zvolí "NECHCI HLASOVAT" nebo se vůbec nezúčastní, NEZVYŠUJÍ základ pro výpočet 50% potřebných pro přijetí změny.

Příklad:
PRO = 100
PROTI = 80
NECHCI HLASOVAT, NEHLASOVALO = 140
Změna přijata.
zeus 30.3.2016 9:11
A bud tak laskav a zveřejni podmínky referenda
zeus 30.3.2016 8:14
Podívej se cokoliv jsem napsal si negoval. Pokud já jsem něco spočítal vždycky to bylo podle tebe špatně a nebo jsem zasahoval do tvých pravomocí. Očekávám, že výsledky zveřejníš v plném rozsahu.Zdar
Filepra 29.3.2016 22:54
Co to je za otazku? Zachrante me nekdo pred tim clovekem
zeus 29.3.2016 10:54
Filipe napiš mě alespon jaké parametry kolik % a z jakého základu bude nadpoloviční většina. Díky
zeus 29.3.2016 9:16
Ok za mě žádná připomínka
Filepra 25.3.2016 12:51
Konecna podoba hlasovani je na talon.cz/snimani.html

Referendum je pripaveno pokud nikdo nic nenamita spustim ho jeste pred koncem brezna
zeus 24.3.2016 12:43
referendum budem férové a už mě dejte pokoj je to jak o červené karkulce.zdar
zeus 24.3.2016 12:38
Kurnik v čem shoda?? Neumíte snad číst?? se vším souhlasím a vámi navržená kritéria jsou objektivní. Stačí vám to?
Filepra 24.3.2016 12:35
Dobře, takže shoda není, příprava referenda se pozastavuje a celé to stoji. Ne moji vinou
zeus 24.3.2016 11:43
co ještě chcete souhlasím se vším co si nastavíte a budu to respektovat. Dál už to nebudu komentovat
Filepra 24.3.2016 11:29
Opakuji. Referendum nebude pokud o nem nebude shoda. Mic je na tve strane zeusi.
zeus 24.3.2016 11:13
Tuto diskuzi ze svého pohledu a za svoji osobu končím.
zeus 24.3.2016 11:09
Ano pokud projde referendum plošné je zbytečné speciální stoly zakládat, pokud neprojde referendum tak doufám Filipe že dodržíš slovo a stoly s povinným snímáním zavedeš.

Bobeši zklamal jsi mě,a jelikož se to opět dostává do invektiv ve smyslu, že já nevím co je to demokracie nebudu oplácet stejnou mincí.

Nic jste nepochopili, resp. nechtěli pochopit.

Referendum si udělejte jak chcete nastavte si ho jak chcete.

Výsledky referenda budu respektovat at už si ho nastavíte jak koliv.
Filepra 24.3.2016 10:25
Ano už byla dohoda že závedu ty stoly a pak do toho hodil vidle space že referendum chce a vy taky že Teda jo. To jen pro vysvětlení.
Filepra 24.3.2016 10:20
Zatím to vypadá že na konci března oficiálně oznamime že se nedokážeme dohodnout na podmínkách referenda
Filepra 24.3.2016 10:18
Bobes: mě to nestačí. Chci, aby pokud referendum bude a návrh neprojde, byl klid a ne aby někdo na půl huby bublal že to nebylo fer
Filepra 24.3.2016 10:17
Shodneme se na tom že nemá cenu zavádět ty stoly pokud bude mozna zavedeno snímání plošné na základě referenda?
Bobes 24.3.2016 10:16
Těžko se dohodneš s někým, kdo nezná význam slova "demokracie". Abychom to uzavřeli, stačilo by mi tvrzení o respektování výsledků referenda.
zeus 24.3.2016 9:45
Jak mužu souhlasit s tím že ferová je nadpoloviční většina ano ferová bude nadpoloviční většina až tehdy pokud bude zohledněno to, že budou o povinném snímání rozhodovat jen hráči skupiny b) a c) nikoliv skupiny a) a to se dá zajistit jen tak že bude sníženo procento na 25 % z celku tedy 320 hráčů extraligy nechápu co je na tom k nepochopení, jak jsem psal jedině snížením na 25% se dá eliminovat skupina hráčů, kteří hrají pro zábavu.

Zase si mě donutil opakovat to co jsem už řekl. Je to zbytečné a svůj názor už nezměním.

Jestli si vypíšete referundum podle svého tak si ho udělejte, výsledky budu respektovat. hlavně ho už udělejte a hlavně už konečně založ stoly s povinným snímáním. Ostatně v této věci jsi sám prohlásil, že k tomu referendum nepotřebuješ. Tak to udělej prosím Tě.
Filepra 24.3.2016 9:18
Prostě než dojde k dohodě. Třeba to bude 40% nakonec ale neudělám referendum tak, že s ním iniciátor nesouhlasí.
Filepra 24.3.2016 9:17
Pro mě je nebezpečný pokračovat když Zeus nesouhlasí že polovina je férové nastavena. Vypadá to tedy spíš na květen.
zeus 24.3.2016 8:25
ne nebudu, ale budu to respektovat - viz muj předposlední příspěvek, který jak je vidno nikdo nečte nikdo se k němu nevyjadřuje nikdo ho nebere v potaz.

Touto diskuzí jsem dost otráven k žádnému kompromisu nedošlo a nadále se zde míchají jabka a hrušky a švestky dohromady.

Zdar
Filepra 24.3.2016 8:01
zeus: beru tvůj příspěvek jako že uznavas že rozhodnutí nadpoloviční většiny považuje za férové nastavení pravidel referenda a že jiná možnost neni
zeus 24.3.2016 7:47
Ještě snad dodám že souhlasím s návrhem Bobeše a to aby se ti kdo se zdrželi hlasování nezapočítávali do bilance že jsou proti zavedení plošného povinného snímání
zeus 24.3.2016 7:14
Tak se musím opravit dementy jsem myslel hráče kterým je to jedno. Tak všichni jak je vidno pořád předjímáme jak dopadne referendum a tím pádem k dohodě mezi námi nedojde nikdy.

Je to pořád dokola a tato diskuze už stratila význam. Nikdo z vas zkrátka nechce rozlišovat, že na serveru hraje několik skupin:

a) hráči pro zábavu
b) hráči kterým je jedno jak v extralize budou umístěni
c) hráči kterým o umístění jde

to jsou tři skupiny a každá logicky bude mít jiné priority ohedně povinného plošného snímání.Tak jak jinak chcete vyřešit dilema serveru ( hráči hrající pro zábavu v. hráči hrající o umístění??? když jsou nesmyslně jen proto že si zaplatili v extralize??? aniž by prokázali nějakkou kvalitu postup z ligy do extra ligy je jen otázkou peněz nikoliv otázkou kvality.

Argumentovat tím, že si všichni zaplatili je taky logické, mým návrhem 25% jsem chtěl eliminovat skupinu a) a b) a to právě proto, aby hlasovali všichni tedy demokraticky tedy skupiny a)b)c)

Můj pohled je dán tím, že tady hraju 15 let !!!! a ze skupiny a) jsem se propracoval do skupiny b) a ze skupiny b) jsem se propracoval do skupiny c).

Na závěr napíšu už jen tohle.

a) udělejte si referendum jak chcete moje argumenty stejně neberete v potaz a já je dokola obhajovat nebudu
b) jak se dohodnete budu respektovat a nebudu ventilovat, že referendum at dopadne jak koliv bylo neobjektivní
c) očekávám, že pokud dopadne referendum záporně - zavedení plošného povinného snímání u všech stolů v extralize nebude schváleno, tak že Filip za poplatek zavede stoly, kde povinné snímání bude povinné

Víc se tomuto tématu nehodlám věnovat. Zdar a Mariáši čest
jeliman 23.3.2016 10:31
i dementi mají hlasovací právo,bohužel.
pro musí být více než 50% hlasujících,kteří hlasují pro ano či ne.Hlas zdržujících se nemusí být počítán=je jim to jedno.
Filepra 23.3.2016 8:55
Uz vidim, jak budu vyhlasovat vysledky. Z 320 se 80 zdrzelo hlasovani, 80 bylo pro navrh, 160 proti. Navrh byl prijat ?! To ti zeusi prijde ferove?
Filepra 23.3.2016 8:49
me to prijde neferove k 75% platicich zakazniku. a jak jim to vysvetlime? pulka z vas jsou dementi ?
Filepra 23.3.2016 8:47
Udelal jsem upravu toho sveho navrhu (dejte F5 pro obnoveni).

zeus: me pulka prijde tak nejak hodne vyvazena, presne uprostred ... dobre, ty navrhujes 25% .. a proc ne treba 15% .. nebo 35%
Bobes 23.3.2016 8:26
Zeus: s těmi dementy si asi děláš legraci? Hrají, platí, tak mají právo se vyjádřit se stejnou vahou hlasu. Jako v normálních referendech a volbách. Ještě bych si dokázal představit variantu s odpověďmi:
PRO ZMĚNU
PROTI ZMĚNĚ
NECHCI HLASOVAT
s tím, že pro přijetí změny by muselo být víc PRO než PROTI a hlasy NECHCI HLASOVAT by se nepočítaly.
zeus 23.3.2016 7:53
Otázky které jsi navrhl jsou ok - viz talon.cz/snimani.html , ale asi by tam měla být volba ( zdržuji se hlasování - s textem je mě to jedno, hraju pro zábavu, na umístění v extralize mě nezáleží
zeus 23.3.2016 7:42
ANO je neferové pokud dáváš podmínku, že pro musí být více než polovina hráčů extraligy. Vúbec nebereš v potaz že v extralize hrajou i dementi a hráči pro zábavu a jako takovým dáváš stejnou váhu hlasu jako třeba mili , atd.

Pokud zohledníš výše uvedené to je že 320 hráčů extraligy vydělíš dvěma to je 160 hráčů jako základ a zvolíš že pokud se vysloví více než 50 % ze 160 hráčů pro plošné povinné snímání to je 80 hráčů pro. Tak budu brát referendum o zavedení plošného povinného snímání za objektivní.

Závěr 320 hráčů extraligy bude hlasovat a pokud se vysloví pro více než 25% hráčů tak bude zavedeno plošné povinné snímání ( 25% z 320= 80 )
Filepra 22.3.2016 19:21
Nejlepe pokud dodate neco podle vzoru talon.cz/snimani.html.
Staci, kdyz to poslete v dokumentu nebo obrazku, nemusi to byt v HTML.

Jde o to, aby to nejak vypadalo, aby to bylo super srozumitelne a nebyla moznost ze se nekdo splete, proto, ze prehlidne jedno slovo, atd.
Filepra 22.3.2016 19:09
Takže referendum tak, jak jsem ho navrhl já, považujete za neférové ? ANO - NE

Můžete dodat přesný - doslovný návrh vaší verze referenda? Zejména jde o formulaci otázky.
zeus 22.3.2016 18:06
Já i pehy už jsme se vyjádřili
Filepra 22.3.2016 17:39
Hlasování začne nejdřív 1 dubna, máme tedy dost času.

Nejde o to že "se k něčemu rozhodnu" jak píšeš. Jde o to, abychom se dohodli na řešení, kde budete vy i ostatní respektovat, a nebudete říkat, že bylo hlasování nastaveno nefrer, jak jsi tady zeusi napsal dnes v 8:13
zeus 22.3.2016 16:27
Filipe mě už to taky nebaví,nechci sice ignorovat hráče kteří se vylovili pro referendum, ale na druhou stranu pokud jsem nad tím znovu a naposled přemýšlel, tak jim referendum bude ukradeny, pokud budou založeny stoly s povinným snímáním..

Ty se musíš jak to uděláš, naše názory jsou poradní ale kdybych byl na Tvém místě tak se rozhodnu následovně:

a) bud dodělám referendum ( nevím kolik práce Ti na něm zbývá ) s možnostmi 1-2-3 jak navrhuje pehy
b) založím bez ohledu na výsledky referenda stoly s povinným snímáním za příplatek ( mecenáši zdarma )

A to je vše

Víc už fakt nevymyslíme
pehac 22.3.2016 16:06
alebo zapojme do dikusii (ozzy+charlie) a bude sa diskutať do Vianoc...ale roku 2020..
takže: moj návrch-ako Marcel
1.- ano
2.- nie
3.- je mi to jedno-zdržujem sa-nechcem hlasovať
a nechať priamy súboj medzi 1 a 2....možnosť 3 nebrať v úvahu..A už naozaj nemám čo k tomu dodať...tak že idem na drink a večer sa tešte na debilné komentáre...odo mňa..kua
Filepra 22.3.2016 15:09
Prosím přečti si znova co jsem napsal.

Proč psát 'pojďme to uzavrit' když jsme se nedohodli
zeus 22.3.2016 14:37
Pojdme to už uzavřít, už si myslím mlátíme prázdnou slámu))
zeus 22.3.2016 14:35
Filipe space má pravdu aby alespon něco to referendum přineslo, pokud se tedy nakonec rozhodneš ho udělat, tak tyto tři možnosti pro - proti - nechci hlasovat nebo zdržuji se se hlasování, přinesou lepší vzorek jak se na to hráčská základna celková ( hráči pro zábavu a zbytek ) dívá.

Tak trochu nerozumím tomu, proč máme spaceho příspěvek ignorovat?? to byla legrace???
Filepra 22.3.2016 14:29
U konce budeme až se všichni dohodneme. Ne tehdy, až space něco placne, Zeus počtvrté změní názor a napíše .. To co napsal.
Filepra 22.3.2016 14:23
Ja myslím že buď je člověk pro nebo proti, ne?

Prosím Neberte vážně spaceho, jeho názor není důležitý.
zeus 22.3.2016 14:21
ok to jem rád, že jsme u konce)))
pehac 22.3.2016 14:16
ok..viac už nechlastám!!
úplne stačí tak isto.
A podme na to!! lotri.
zeus 22.3.2016 14:06
Pánové já se z toho fakt už picnu, nicméně poctivě čtu vaše názory. Shrnutí

a)ok tak referendum udělejme přikláním se tedy znovu na stranu spaceho ( kuli těm všem, kteří se pro referendum vyslovili, a to ve smyslu že si jich pro jejich mariášnický um většiny vážím
b) zachoval bych tedy možnost - nechci hlasovat, tyto hlasy by se do referenda nepořčítali, jen hlasy pro a proti

c) a kdyby náhodou referendum o plošném snímání neprošlo ( o čem jsem stále přesvědčen ), tak Filip - viz výše slíbil, že stoly s povinným snímáním za poplatek stejně udělá

Tak snad se na těchto závěrech shodneme - doufám
space 22.3.2016 13:57
to jeliman: to určitě nebude. K tomu je tam odpověď "Nechat ruční snímání dobrovolné".
space 22.3.2016 13:53
Je úplně jedno, co si my tady myslíme. Dotaz na uspořádání referenda už byl zveřejněnej a potřebná část lidí se vyslovila pro. A co jim teď řekneme - nás 5 si to tady rozmyslelo a na váš názor kašleme? To snad ne.
Naprosto chápu, že s tím Filip bude mít práci. Ale v tom případě tahle diskuse měla proběhnout ještě před tím, než jsme se lidí začali ptát, jestli jsou pro referendum. Teď už je pozdě a nevypsání nebo změna tématu referenda by vůči nim nebyla fér.
jeliman 22.3.2016 13:51
to space:nebude náhodou znamenat"NECHCI HLASOVAT"=jsem proti?
pehac 22.3.2016 13:44
Asi nastavené môže byť hocijako,normálny priemerný beloch si spočíta,že to nemôže prejsť..veď aj tí-niektorí- čo poctivo kopú sú proti!!! Takže šanca je že to prejde-možno- 5 perc..a to som asi aj pridal..kua očakával by som-možno-20 perc. hlasov za.
zeus 22.3.2016 13:43
Tak pehy tady se musím zastat Filipa. Dá to nějakou práci a poplatek nebude nikterak závratný -Filipe napiš svoji představu.

Já referendum nechci dopadlo by špatně. Nechci se znovu vracet na začátek.

Pokud budou zavedeny stoly s povinným snímáním tak to stačí. Jelikož pokud se k takovému stolu připojí nesnímač tak za:

a) musel si připlatit za aktivaci
b) bude muset snímat
c) pokud bude snímat se zavřenýma očima, tak výsledek známe
d) takového snímače-nesnímače dáš do bleku

Pehy pochop nelze přinutit všechny hráče extraligy aby snímali zodpovědně, to tedy fakt nejde.

Takže z mé strany je to už všechno. Mé stanovisko se už nezmění. Mě stačí, že budou zavedené stoly s povinným snímáním i s poplatkem.

PS: Pehy a nechlastej už)))
Filepra 22.3.2016 13:26
Já to potřebuju pochopit. Napište mi prosím v 1 větě, jak by muselo být referendum nastavene, abyste ho povazovali za ferove.
pehac 22.3.2016 12:19
A ak som niekedy použil tvrdší výraz,tak sa ospravelňujem...
Nie vždy som bez alkoholu,lepšie povedané málokedy som bez neho.. A potom niečo aj uletí,čo ma potom mrzí...(ale iba vtedy,keď si to na druhý deň pamätam).
pehac 22.3.2016 12:13
Bod 2) asi myslel,že referendum by skončilo fiaskom..pre nás.
Ďalej si myslím,že keď sa to spoplatní-neviem kolko- bude to mať význam ako voda v prútenom koši....
Ja si to isto zaplatím,zeus a ďalších KOLKO? mariašnikov? 10? 20? 30? a sme tam- kde sme boli..kua .. nebude s kým hrať...len budeme na smiech,že sme chceli snímanie a nakoniec budeme nútení hrať aj tak s nesnímačmi...alebo nehrať!! a čumieť na monitor dáku hodinu,kým nedojde hráč,čo sníma....tak to potom ani asi nemusíš robiť - stačí nám-mne-troška sa pozabávať-najebať bleky nesnímačom a výsledok ten istý
Ja mám taký pocit,že sa robí všetko preto,aby to nakoniec bolo aj tak na nič...len z nás spraviť čurákov!!
Bojovali sme za niečo,ale proti vetru sa nedá čúrať....vlastne dá,ale výsledok je.....
Tak že sme utrpeli PIRRHOVO víťaztvo..zeus to pozná..je to z doby jeho vládnutia..279 pred Kr.
Alebo sa mýlim??? Pekný deň
zeus 22.3.2016 11:40
Filipe ani já ani pehy nic takového říkat nebudeme nebylo by to fer, protože do kompromisu vstoupily jak Tvé tak naše požadavky. Toto vlákno je důvěrné a tak to tak i zustane. Už se v tom nemám čas hrabat.

Zapřemýšlej o lize licitovaného mariáše jako dolnění soutěží na živo, ale to nepěchá musel by to schválit asi ČSM
Filepra 22.3.2016 10:35
Chci aby se to ujasnilo. abyste nemohli rikat, že zamýšlené referendum nemělo fér podmínky.
Filepra 22.3.2016 10:30
Anketa by mohla být skrytá někde v nastavení a mohla by probíhat třeba 3 měsíce. Nikoho by neobtěžovala. Referendum obtěžováním je, protože by každý musel hlasovat.

Zeus, nechápu bod 2). Jak mohlo být referendum nastaveno jinak? Myslím konkretne.
zeus 22.3.2016 8:13
Filipe no je logické že jsme museli upravit své požadavky a to ze dvou důvodů:
1)Museli jsme brát v úvahu i Tvoje požadavky
2)Tebou nastavená kritéria na puvodně zamýšlené referendum byla pro nás neprůchozí - byla to předem prohra

Toliko k Tvým úvahám o naší změně postoje.

Filipe chápu Tvoji obavu z reakce na nevypsání referenda, ale je zbytečná.

Jen si nenapsal co by mělo být výsledkem Ankety, to bych potřeboval vědět než se k ní vyjádřím.

Pokud jenom anketa proto že jsi už udělal nějaké přípravy, ( což si považuji), tak je to zbytečné otravování lidí, myslím to tak, že ty se s tím budeš patlat a lidi si kliknou a výsledek vlastně nebude podstatný, chci šetřit tvou práci.

Jinak jako placená služba ok dá to práci a ta není zadarmo, souhlas jak řekl Bobobeš mecenáši zdarma ostatní za příplatek nejsme v komunismu ani socialismu))

Závěr: na referendum a anketu bych se už vykašlal nemarni svuj čas. Dej mě pokyn kde a kdy mám vyhlásit a s jakým termínem, kdy budou stoly s povinným snímáním zavedené.

O nastavení poplatků si rozhodneš sám, konec konců sám uvidíš reakci hráčů a výši poplatků mužeš kdykoliv změnit.

Tím bych danou problematiku z mé strany ukončil. Jinak jsem stále k dispozici.

Filipe zavedení tohoto speciálního vlákna byl dobrý nápad. Bez emocí a v klidu jseme se dobrali řešení a z toho mám radost i když v průběhu "boje" byly nějaké slovní úlety viď)))
Filepra 21.3.2016 21:52
Jo to uz je detail. Mecenasi zadarmo, ostatni priplatek.
Bobes 21.3.2016 21:44
Exkluzivní funkce s příplatkem - proč ne, aspoň se uvidí, kdo to opravdu chce. Co se týče postupu, asi bych to udělal obráceně: nejdřív to naprogramovat a pak produkt nabídnout jako samostatnou prémiovou funkci k tarifu Extraliga za nějaký rozumný poplatek. A nenavazoval bych to natvrdo na Mecenáše. Mecenáši to mohou mít automaticky k dispozici, ale nechal bych možnost dokoupit si to samostatně.
Filepra 21.3.2016 21:29
V tom pripade udelame referendum v puvodni (a jiz pripravene) podobe, a pokud vetsina nebude pro zavedeni snimani, funkci stolu s povinnym snimanim sice asi udelam taky, ale s opravdu exkluzivni cenou.
Filepra 21.3.2016 19:48
Funkci budou moct vyuzivat jen hraci s tarifem "mecenas serveru". Naprogramuju to, az se jich sejde prvnich 20.

Pokud s tim nesouhlasite, dejte vedet.
Filepra 21.3.2016 19:45
Panove (zeus, pehac) ja jsem premyslel o tom, jakym zpusobem toto cele bylo z vasi strany bylo vedeno, jak jste menili nazory a dospel jsem k zaveru, ze sice ty stoly zavedu, ale s priplatkem. Proste exkluzivni funkce pro 40 hracu, kteri si to nedokazou odpustit.
Filepra 21.3.2016 19:40
Ja tu anketu myslel tak, ze by prace, kterou jsem udelal na priprave referenda neprisla uplne vnivec, a taky aby lidi snaz skousli zruseni referenda.
zeus 21.3.2016 17:39
Souhlas
Bobes 21.3.2016 17:04
Taky bych nedělal anketu, pokud se spustí stoly s povinným snímáním, nemá význam.
zeus 21.3.2016 15:37
Pehy Bobeš má pravdu už to nebudeme dále rozmazávat. Jen Poznámka Bobeši na co vlastně budeme dělat anketu?? Je jasné že minimálně cca 40 -50 hráčů snímání alias stoly s povinným snímáním chce. Anketu bych vůbec nedělal a rovnou bych od 1.4.2016 spustil stoly s povinným snímáním.

Pokud anketu uděláme jaký vlastně bude mít význam? Když jsme se dohodli, že stoly s povinným snímáním založíme.
Bobes 21.3.2016 14:33
Veřejnou anketu kvůli blackům nepotřebuješ. Prostě se budeš připojovat jenom ke stolům, které budou označené jako stoly s povinným snímáním, resp. budeš takové sám zakládat.
pehac 21.3.2016 12:38
a tú anketu-verejnú !!-by som uvítal..
..aby som nesnímačov mohol našúpať na striedačku..
pehac 21.3.2016 0:13
suhlas..
zeus 20.3.2016 13:33
už jsem pehymu napsal ale není tady takže zítra to dořešíme.
zeus 20.3.2016 12:57
ok souhlas
Filepra 20.3.2016 12:31
tak si to i s pehacem rozhodnete, pokud vam staci zavedeni volby pri zakladani u stolu, tak se pripravene referendum da zmenit na anketu - v tom pripade byste to oznamili vy, ze jste to tak vyjednali
zeus 20.3.2016 12:10
Tak jsem se díval na ten návrh je to jednoduché a srozumitelné, takže pokud bude referendum vyhlášeno tak jsem pro.
zeus 20.3.2016 12:03
Fajn tak nakonec jsem ten viník já, ok.

Snad není nic jednoduššího než napsat:

Po dohodě se zástupci hráčů a poradě se správci serveru se referendum konat nebude. Jako kompromis pro všechny hráče extraligy budou od 1.4.2016 zavedeny stoly s povinným snímání.

Je v tom nějaký problém???

Je to to samé, když se Továrník dohodne se zaměstnanci a generální stávka se nekoná.

Nevím proč to tak dramatizujete.
Filepra 20.3.2016 11:58
tak znova

zeusi, pochopil jsi to, ze pro zavedeni volby/moznosti, aby se u urcitych stolu bylo snimani povinne, nepotrebujeme referendum? ze to muzeme zavest rovnou?
zeus 20.3.2016 11:57
Filipe žádná změna jde přeci o formulaci otázky a tu jsem zvolil tak , protože chápu Tvoje postavení, jako někoho kdo nechce nsvé klienty k něčemu nutit.

Obecné referendum ve smyslu kdo je pro povinné snímání je pitomost s ohledem na roztříštěné zájmy 500 hráčů. Nelze vyhovět všem přeci .

Server je rozpolcen mezi hráče kteří hrají pro zábavu a ty kteří hrají pro výsledek. To snad nemusím pořád opakovat. A aby hlasovali všichni?? No jasně je demokracie chápu, v referendu musí, když už k němu dojde. Jde přeci o to jak zní otázka a ta musí znít tak jak jsem navrhnul, a bude po problému.
Filepra 20.3.2016 11:53
zeusi, pochopil jsi to, ze pro zavedeni volby/moznosti, aby se u urcitych stolu bylo snimani povinne, nepotrebujeme referendum?
Filepra 20.3.2016 11:51
konkretni podoba referenda je uz pripravene k diskusi, ukazka zde talon.cz/snimani.html
zeus 20.3.2016 11:50
Jasně po boji každej generál diskuze byla dobrá. Podle mě byla konstruktivní, i když zbytečně emočně vyhrocená.

K mému návrhu jen doplním, že když se k němu dá konkrétní číslo tedy napčíklad 40 hráčů se vyloví pro zavedení stolů s povinným snímáním, tak je :

a)referendum úspěšné - nebudeme za kokoty ))
b)dál bude server sloužit i pro nesnímače
c)vlk ( zeus a spol. ) se nažere a koza ( nesnímači ) zůstane celá a server bude dál v klidu fungovat)))

Pánové dál bych to nedramatizoval To je můj návrh.

Technicky to určitě zvládnete
Filepra 20.3.2016 11:46
zeus: tys to asi nepochopil. jde o to, ze jsme si cele referendum mohli odpusit, zavedl bych volbu pri zakladani stolu a bylo by to
zeus 20.3.2016 11:42
Nasranej??? Tak to můžeš být tak leda na sebe. Já jsem TI psal už na začátku.

Tak a dost nasranosti to k ničemu nevede. Nemáme IQ tykve. Klídek. O podobě referenda přeci rozhodujete vy tak o co jde.

Můj návrh nikomu neublíží, všichni budou spokojeni
Bobes 20.3.2016 11:41
Take it easy. Ten navrh tady byl uz na zacatku, no vsichni chteli hlasovat a hlasovat... Neni tvoje chyba, ze nekteri potrebuji vic casu na usporadani myslenek
Filepra 20.3.2016 11:19
jo tak ted jsem fakt nasranej :)
Filepra 20.3.2016 11:16
presne tak, kdybyste za mnou prisli s timhle, tak se to mohlo udelat rovnou!

jenze ted se obavam ze uz referendum musime udelat, kdyz jsme to verejne ohlasili, nevim jestli se z toho da vybruslit
Bobes 20.3.2016 11:05
O tom se snad ani nemusi hlasovat, ne? To staci proste zavest, to nikoho nijak neomezuje.
Filepra 20.3.2016 10:56
takze ZMENA ? rusime referendum o zavedeni povinneho snimani a misto toho bude referendum "jen" o zavedeni stolu s povinnym snimanim?

????
zeus 20.3.2016 10:40
Filipe jenže my nejsme naivní a jsem realisté. Já už jsem toho napsal dost,mám výdrž když něco chci prosadit, ale musí to být realné. Podmínky 50% zučasněných logicky neprojde. Je to stále dokola.

Zábava verzus kvalita. Předpokládám že jsi toto vlákno založil proto, abychom se rozumě dohodli.

Jak jsem už psal výše já Tě chápu a co se týká obchodu tak se neboj krátit tržby Ti nechci ba právě naopak.

Znovu opakuji aby se vyhovělo všem ( snímačům kteří tuto možnost, kterou Ty jsi nám chápajícím poskytnul a nesnímačům kterým je to jedno jak kvalitní hru budou hrát) tak navrhuji aby se jako otázka do referenda dostala následují:

Kdo je pro založení stolů s povinným snímáním?

a ne jenom Kdo je pro povinné snímání.

S referendem jsme souhlasili, protože jsi nám nedal jinou šanci, nezlob se na mě.

Kdyby jsi mě lépe poslouchal a nebral to jako "útok" na Tvá výsosná práva co se týká správy serveru a jeho vlastnictví, a poradil se s kvalitními hráči, což už opakuji po sté, k referendu nemuselo dojít.

Stádu hráčů ( píšu to schválně), kteří tady hrají pro zábavu je snímání lhostejné, tak to pochop. Nejsem děd vševěd, ale je jasné že se nadpoloviční většina z 327 hráčů extraligy + 180 ligy pokud taky budou hlasovat pro povinné snímání nevyslový. Máš pocit, že 253 hráčů se vysloví pro povinné snímání?? Já ne a doufám že ani Ty ne. Tak jaký to referendum bude mít smysl???

Práce kolem toho bude dost a marnit váš čas se mě nechce, už takhle tady blbneme místo toho abychom hráli mariáš.

Tak znovu.

Referendum už odvrátit nelze, byli bychom všichni v očích ostatních za idioty.

Začněme se bavit a to konkrétně.

Musí se vyřešit kvalita hry s ponecháním serveru jako zábavného.

Jediná možnost jak to udělat je založit pouze stoly s povinným snímáním.

K mému návrhu jste se zatím nikdo nevyjádřil.

Obhajoba mého návrhu:

1)Jsem přesvědčený, že jem takto bude vyhověno všem ( snímačům i nesnímačům)
2)server dál bude sloužit všem a Filipovi neodejdou žádní klienti)
3)zkvalitní se hra pro ty co o to stojí nebo začnou stát. Začátečníci budou chtít hrát s těmi nejlepšími, aby se něco naučili - dojde k výchvnému efektu v praxi - pokračování teorie Akademie, která vám dala spoustu práce
4) ten kdo se zlepšovat nechce zůstane u zábavné varianty mariáše a dál nebude otravovat hráče, kterým jde o výsledek
5) odpadne vysvětlování při hře ( už mě to nebaví ) proč se má snímat. Zdržuje to, a při hře se chci věnovat hře a ne osvětě od toho je akademie
6) ubyde bleků, protože to je v současné době jediná možnost ochrany před hráči co hrají jen pro zábavu

Není to obhajoba snímání, ale praktická ukázka výhody když se zavedou stoly s povinným snímáním. Proto navrhuji Jako jedinou otázku do referenda a tou je :

KDO JE PRO ZAVEDENÍ STOLU S POVINNÝM SNÍMÁNÍM?

Filipe byl bych rád aby jsi zde uvedl, kdo všechno má přístup k tomuto vláknu jmenovitě. Chci aby se do 25.března vyjádřili všichni, aby vám zbyl čas vše k 1.4.2016 spustit.
Filepra 20.3.2016 10:37
kdyz jsou volby, notoricky pobirac socialnich davek a uspesny podnikatel (vedec, umelec...) maji tak kazdy jen jeden hlas, ktery ma stejnou vahu, ne?
Filepra 20.3.2016 10:02
Ja bych rad, abyste se vzili do me pozice. Pokud mam treba 40% platicich zakazniku neco vnutit, zmenit podminky potom, co si zaplatili, potrebuju k tomu mit dobry duvod. Ze si to pralo 30 nebo 50 kvalitnich a hlasitych hracu nestaci. Referendum je idealni. Lidi jsou ochotni respektovat nazor vetsiny.

S referendem jste souhlasili, ne? Tak prosim nepiste, ze je to predem rozhodute atd.
Filepra 20.3.2016 9:50
ano, hlasovani bych udelal povinne, hrac se nedostane na seznam stolu dokud nevybere jednu z moznosti. "zdrzuji se" bych vynechal. ok?
zeus 20.3.2016 9:26
Pehy klídek. Snaž se být konstruktivní. Nápad s ohodnocením hlasů je dobrý , ale neumím posoudit jak proveditelný. Nicméně je jasné , že ty i já chceme do hlasování zapojit kvalitu a ne kvantitu, jenže to už nejde, protože se hold vypíše referendum, které stoprocentně neprojde, takže budeme tam kde jsme ted. Je nás málo komu záleží na kvalitě hry.

Space. Dobrý nápad jsem pro včetně připomínky Bobeše.

Pánové pokud toto vlákno má sloužit k disku věcné před vypsáním referenda, tak jen připomínám, že Filip navrhnul 50% a ještě toto procento nebylo námi všemi odsouhlaseno.

Byl bych rád kdyby jste se vyjádřili k mému návrhu a to :

Kdo je pro zavedení stolů s povinným snímáním. Tato otázka má podle mě daleko větší úspěch v referendu než jenom:

Kdo je pro povinné snímání.

Výhody mého návrhu jsem už popsal výše.
pehac 20.3.2016 0:43
ešte možno ako to spraviť objektívne...hlasy obodovať...v dubnu hlasovanie a body za hlas za umiestnenie v breznu..v rebríčku za mesiac...aby mali väčšie slovo hrači čo sú hore..
pehac 20.3.2016 0:36
a o kolko za predlži hra????
kto nechce snímať- predlži sa hra o 0,3 sek.? že hrabne hocikde?
a kto chce a počíta niečo... o sekundu??
A čo je lepšie hrať kvalitnú hru,kde aj obrana vie dačo?? alebo len na náhodu?? .. či hlavne rýchle a na piču?? kua.. Nebudte čuráci a spravte to!! ahoj
pehac 20.3.2016 0:27
a príklad..par dní do zadu som hral..ja milos7.. mipo a neviem kto..-nechce sa mi to hladať
dake dvojky--dake č. kila za 4O pb..a nikdy to nehral ten čo snímal--lepšie povedané NESNIMAL-ale hocikto...len ja nie..
pritom kvalitatívne by nemali šancu...len automat to poslal tak... preto som zástancom----že- AJ ZLY SEJM JE LEPšI AKO ZIADNY!!!! KUA
a to musí vedieť aj Praha a aj kvalitní hrači odtial..kua
tak nechápem prečo robíte všetko preto,aby to neprešlo!!!
Aj na licit. miešaný ste vypisovali referendum?? nepamätám.. kua
pehac 20.3.2016 0:17
hlasovanie isto neprejde..-a to velmi dobre viete
lebo date hlasovacie právo aj tupákom..kua
a velmi dobre viete,že polovica a viac povie nie....ok..ale dajte to aspoň verejne! kua
A stale je mi čudné že proti sú kvalitní hráči-čo vedia že bez snímania to nejde niečo uhrať!!
P.S. prišiel som na talon pred 5-6 rokmi-neviem presne- ako volenkár...pred tým som v živote nehral licit...
ale kamarat ma nahovoril-Classic-tak som skusil....
zo začiatku sme hrali o kartan Marlboro a flašu metaxy..-každy mesiac..platil som ako chuj..-stale- ale ma to nasralo..naštudoval som si nejaké veci..-sám -doma s kartami-snímanie atd...-nebola akademia- a po nejakom čase začal platiť on..a stále -až to zrušil. čo tým chcem povedať??? asi len to,že bez snímania sa nedáááá!!!! niečo uhrať!!!!
Bobes 19.3.2016 20:39
"Nechci hlasovat" jsem sice taky uvažoval, ale v zásadě ta volba nemá smysl. Stejně pro schválení potřebuješ víc než 50% lidí z Ex.
space 19.3.2016 18:37
ano, udělejme to prosím v dubnu, a to ideálně takovým způsobem, že se každému hráči extraligy (který hraje liciťák), před přihlášením objeví jednoduché dialogové okno s otázkou "Jsem pro zavedení povinného snímání" a zaškrtávacími políčky ANO, NE, NECHCI HLASOVAT. Bez zaškrtnutí jednoho z políček se nebude možné přihlásit na talon. Tak se vyhneme tomu, že se na to třeba ta mlčící většina úplně vysere. K
K argumentům pro a proti už se vyjadřovat nebudu ani tady, ani v těch dalších vláknech. Všechno se tam akorát omílá furt dokola
zeus 19.3.2016 13:18
Jasně zavedení míchaného bylo ze strany Filipa velkorysé, nemám přístup do statistik kolik hráčů ho vůbec hraje. Nicméně povinné snímání je jiné kafe, to má prokazatelně jasný vliv na kvalitu hry. Dnes už vím i já, že jenom snímáním se hráč nezlepší, ale to nebudu rozvádět, ale snímání mělo a má na kvalitu hry z mého pohledu amatéra vliv největší

Prudiči notorickými, těmi nemá cenu se zabývat.

Jen dodám že za 15 let se vám všem, kteří tento server tvoří, podařilo z převážně zábavného serveru udělat skoro profesionální server mariáše, pak se nemůžete divit, že nám všem, kteří si na rozsah služeb, který tento server umožnuje zvykly,a že jej chceme dál vylepšovat)).

Jasně ,spousta hráčů i nadále bude hrát jen tak pro zábavu, marnění času, ale vyprofilovala se zde skupina hráčů jako jsem já ( nemám na mysli Grišu , Rauleta a další ), kteří mariáš berou víc než jen ztrátu času.

Problém je v tom, že mezi ligou a extra ligou není žádný rozdíl ve kvalitě hráčů, ale jen v rozsahu nabízených služeb a zde je kámen úrazu. Extra ligu si zaplatí kde kdo aniž by se do extrligy musel jak koliv kvalifikovat. A jsme zase na začátku. Filip řekne server je jen pro zábavu ok, jde mu o to aby z pohledu obchodu, hrálo co nejvíc lidí extra ligu, to chápu a přeji mu to, ale pánové to jste si měli rozmyslet dřív, udělali jste ze serveru profesionální server mariáše, a ted se vám vaše dobrota obrací proti vám.

Otázkou zůstává jak rozlišit hraní pro zábavu s hraním, které je už za hranou bezmyšlenkovité hry a hry, kde aktérům jde o sehrávku ( viz mili a ostatní ) , o snímání. Ano jde to vyřešit fcí blek, ale to tomuto serveru nesluší, s takovou škálou fcí, které server v tuto dobu disponuje. Tak konec rozpravy)).

Jak jsem napsal asi ideální by bylo zavést stoly s povinným snímáním jak už jsem napsal.

Ideální by bylo, asi je to nereálné, kdyby se zavedla současně "super liga" jako skutečná liga tak jako je tomu na živo mohli by ji hrát jen členové ČSM. Tento server je k tomu vysloveně ztvořen, když už nejde hrát o peníze, tak jako na živo ( výnosy ze hry pro mě nejsou důležité na tomto místě). Vzniknul by nový náboj pro tento server a o to mě jde. Díky za pozornost ))
jeliman 19.3.2016 12:06
Na jedné straně je povinné snímání dobrá věc,která snad zlepší kvalitu hráčů na serveru,na druhé je to pakárna pro Fila,která bude mít asi stejný dopad na hru jako zavedení míchání.Ten kdo snímá bude normálně snímat dál,drtivá většina nyní nesnímajících do toho pak jen poslepu hrábne.Někdo tu nedávno psal,že zde hrají mariášníci a ti nejsou úplně blbý(tak nějak),bohužel takový optimismus nesdílím.Taky jsem si říkal,že to zacpe hubu paranoikům jako je Ozzy,Vecaxxx,Mutoli,ale ti budou remcat dál,ať referendum dopadne tak či tak.
zeus 19.3.2016 11:20
Filipe, do osobního vzkazu jsem Ti toho napsal už dost. Nebudu se tedy opakovat. Tak jen stručně:

a) na začátku jsem psal aby se k povinnému snímání vyjadřovali jen Ti nejlepší TOP 20 z celkového pořadí, chtěl jsem aby jsi dostal signál o profesionálů, kteří mariáš opravdu umí - výsledek ?? Bude se k němu vyjadřovat kde kdo - viz qvitko - je absolutně mimo mísu. Nikdo v diskuzi z kvalitních hráčů neřekl, že sever někoho zvýhodnuje. Papouškování nemám rád, vlez doprdelky taky ne, a slaboduchost ve smyslu, přidám se k názoru těch dobrých, abych vypadala jako že tomu rozumím, tak to mě popuzuje totálně. Nic konkrétního nenapsala - jen papouškuje.

b) Já jsem amater a ve svém konkrétním případě jsem jasně ukázal, jak jsem se zlepšil od momentu, když jem začal snímat

c) k referendu nemělo vůbec dojít. Předpokládal jsem, že Ti vyjádření Těch nejkvalitnějších hráčů bude stačit . Ne nestačí Ti, tak ted tady budeme mít referendum a rozhodne nadpoloviční většina , což znamená, že povinné snímání zavedené nebude, protože většině hráčů je to jedno ( zde je oprávněný argument, že se zde hraje pro zábavu )

d) v referendu by tedy ještě mělo být uvedené, kdo je pro zavedení stolů s povinným snímáním , toto je z objektivních důvodů, aby se vyhovělo všem nejlepší otázka do referenda, a pak bude po diskuzích a budeme moci všichni ( snímači i nesnímači ) v klidu hrát tu hru kterou chceme. Jak tak nad tím uvažuji, tak by to možná měla být jen tato jedna otázka ale to je jen muj subjektivní pocit

e) co se týká času tak celý duben uplně postačí
Filepra 19.3.2016 10:50
k organizaci

navrhuju, ze referendum bude probihhat cely duben, nebude moznost se zdrzet hlasovani, a rozhodne proste vetsina

ok?
Filepra 19.3.2016 10:44
zeus:

> Vzhledem k tomu že Fil odmítá změnu zavést tak bude
> nastaveno tak, aby bylo nereálné nasbírat potřebný počet
> hlasů pro zavedení povinného snímání

co to jako je? ja vedu kampan v zajmu mlcici poloviny hracu. nepouzivam zadny triky jako tucny text, barvy. necpu to do Oznameni, kde by to kazdy videl, mam 1 volne tema, jako vy

ano, jsem proti, ale kdyz to lidi odhlasujou, tak to zavedu

to neni fer!

> papouškovat ostatní je dost směšné

jasne, takze podle tebe, kdo je proti povinnemu snimani, nema vlastni platny nazor a jen nekoho papouskuje?

to neni fer!
Filepra 19.3.2016 10:39
ahoj, toto tema je pristupne spravcum serveru a hracum zeus a pehac, ostatni ho nevidi

je to neutralni puda, kde muzem dohodnout podminky referenda a vyresit neshody ohledne vedeni kampane